E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0988777337
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 1998 г. | Юни 2001 г. | ОУ "Черноризец Храбър", с. Кайнарджа | възпитател | |
Септември 2001 г. | Септември 2005 г. | ООС "Младост", гр. Силистра | библиотекар | |
Септември 2005 г. | Септември 2008 г. | ООС "Младост", гр. Силистра | възпитател | |
Септември 2008 г. | Ноември 2009 г. | ООС "Младост", гр. Силистра | библиотекар | |
Ноември 2009 г. | Април 2014 г. | ООС "Младост", гр. Силистра | възпитател | |
Април 2014 г. | До сега | ООС "Младост", гр. Силистра | старши възпитател |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2021 г. | Ноември 2021 г. | Атестиране на педагогическите специалисти. Атестационна карта. | 2 | ООС "Младост" | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Арт терапевтични техники за работа с ученици | 2 | ООС "Младост" | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР | 8 | ЦПЛР УО, гр. Ловеч | |
Февруари 2021 г. | Февруари 2021 г. | Бърнаут ефектът при педагогическите специалисти | 4 | ООС "Младост" | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Добри практики при отчитане на работата в електронна среда | 2 | ООС "Младост" | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Вербална и невербална комуникация | 2 | ООС "Младост" | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Въвеждащо обучение за работа в Edu.box | 4 | ООС "Младост" | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Стратегия за възпитателната работа | 2 | ООС "Младост" | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Обучение в електронна среда | 2 | ООС "Младост" | |
Февруари 2020 г. | Февруари 2020 г. | Успешни учители | 2 | ООС "Младост" | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Работа в мултикултурна среда | 2 | ООС "Младост" | |
Октомври 2018 г. | Октомври 2018 г. | Конфликти в работна и учебна среда | 8 | Сдружение БРТИМ | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР | 8 | ООС "Младост", гр. Силистра | |
Юли 2017 г. | Юли 2017 г. | Тиймбилдинг | 8 | ООС "Младост", гр. Силистра | |
Ноември 2016 г. | Ноември 2016 г. | Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР | 8 | ЦПРЛ УО, гр. Ловеч |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Руски език | C1 (Свободно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Групов възпитател | 8 клас | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 | |
Групов възпитател | 9 клас | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 | |
Групов възпитател | 10 клас | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 | |
Групов възпитател | 11 клас | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 | |
Групов възпитател | 12 клас | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Сборна група | ООС "Младост" | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017; 2015/2016 |
Социални умения Умения за екипна работа, толерантност, търпимост, комуникативност, избягване на конфликти. |
|
Организационни умения Организиране и провеждане на образователно-възпитателни дейности с учениците; организиране на вътрешноинституционална квалификация. |
|
Когнитивно-базирани умения Формиране и развиване на отношения, насочени към развитие личността на ученика. Стимулиране талантите на учениците. Развиване на мотивацията за учене. Надграждане на ценностната система на учениците. Развитие на уменията за работа в екип. Насърчаване на прояви на благотворителност и взаимопомощ. |
Основните методи, използвани в работата ми, са беседата, дискусията и консултацията по предмет/български език и литература/. Те са съобразени със спецификата на групата и чрез тях успешно се провокират мотивацията и учебната активност у учениците. Използването им подпомага усвояването на стратегии за учене и умствен труд, развива умението за самоконтрол върху учебното поведение и учебните резултати. Развива и умението за положително преработване на неуспеха.
Възпитателят продължава и надгражда възпитанието, започнало в семейна среда. Той, в пряко сътрудничество с родителите, деликатно се вписва във възпитателния процес и със своите професионални компетентности подпомага личностното развитие на учениците. Изграждането на хуманни взаимоотношения с възпитаниците допринася за качеството на образователно-възпитателния процес. Възпитателят подпомага самоподготовката на учениците, развива мотивацията им за учене и формира съзнание за ценността на знанията. Приоритет в работата му е усвояването на книжовния език - писмено и говоримо. Възпитателните взаимодействия с учениците включват: откриване и развиване на творческия им потенциал; надграждане на ценностната им система и провокиране на конструктивно поведение; изграждане на умения за разрешаване на конфликти, критично мислене, работа в екип, приемане на различието; преодоляване на агресията; насърчаване проявите на благотворителност.