Националност: българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0887871171
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | "Въвеждащо обучение за работа в Edu-box" | 4 часа | ООС"Младост" | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | "Вербална и невербална комуникация" | 2 часа | ООС"Младост" | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | "Добри практики при отчитане на работа в ОРЕС" | 2 часа | ООС"Младост" | |
Ноември 2016 г. | Ноември 2016 г. | "Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР" | 8 часа | ЦПЛР, УО-гр.Ловеч | |
Юли 2017 г. | Юли 2017 г. | "Тимбилдинг" | 8 часа | ООС"Младост"-гр.Силистра | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | "Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР" | 8 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Октомври 2018 г. | Октомври 2018 г. | "Конфликти в работна и учебна среда" | 8 часа | Сдружение"БРТИМ" | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | "Обучение в електронна среда" | 2 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | "Стратегия за възпитателната работа" | 2 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Февруари 2021 г. | Февруари 2021 г. | "Бърнаут ефектът при педагогическите специалисти" | 4 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | "Обмяна на добри практики в ЦПЛР" | 8 часа | ЦПЛР, УО-гр.Ловеч | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | "арт терапевтични техники за работа с ученици" | 2 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Ноември 2021 г. | Ноември 2021 г. | "Атестиране на педагогическите специалисти.Атестационна карта." | 2 часа | ООС"Младост"-град Силистра | |
Май 2022 г. | Май 2022 г. | "Съвременни модели за комуникация с родителите" | 4 часа | ||
Май 2022 г. | Май 2022 г. | "Практически умения за преодоляване агресията и насилието сред учениците" | 4 часа | ||
Юни 2022 г. | Юни 2022 г. | "Въвеждащо обучение за работа на педагогическите специалисти с НЕИСПУО" | 4 часа | ||
Септември 2022 г. | Септември 2022 г. | Обмяна на добри педагогически практики с СО"Младост"-Шумен в парк-хотел "Дряново" | 4 часа | ||
Декември 2022 г. | Декември 2022 г. | Добри педагогически практики с ЦПЛР-УО-Генерал Тошево | 4 часа | ||
Януари 2023 г. | Януари 2023 г. | "Ценностна система на учениците" | 4 часа | ||
Март 2023 г. | Март 2023 г. | "Прилагане на инструменти за откриване дарбите на учениците" | 4 часа | ||
Март 2023 г. | Март 2023 г. | "Комуникационни и презентационни умения" | 4 часа | ||
Май 2023 г. | Май 2023 г. | работа в платформата edu.mon.bg | 4 часа | ||
Юни 2023 г. | Юли 2023 г. | Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР | 4 часа |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
Английски език | А1 (Основно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
групов ръководител | 8 клас | 2023/2024; 2022/2023; 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 | |
групов ръководител | 9 клас | 2023/2024; 2022/2023; 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 | |
групов ръководител | 10 клас | 2023/2024; 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 | |
групов ръководител | 11 клас | 2023/2024; 2022/2023; 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 | |
групов ръководител | 12 клас | 2023/2024; 2022/2023; 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Втора група | ООС"Младост" | 2023/2024; 2022/2023; 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
Социални умения Имам добри умения за общуване, активно слушане, даване и получаване на обратна връзка.Притежавам много добри умения за сътрудничество и преодоляване на възникнали конфликтни ситуации.Имам добра комуникативност, толерантност, способност за работа в екип, умения за организираниране и разпределяне на функциите и задълженията, произтичащи от естеството на възложената работа, проявяване на емпатия и др. |
|
Организационни умения Координация на дейности пряко произтичащи от естеството на работа, координация и сътрудничество с колеги и родители, организиране и провеждане на педагогическата дейност в съответствие с изискванията определени в различните нормативни и образователни документи; своевременно и коректно водене на задължителната документация, свързана с педагогическата дейност; участие в педагогически съвети и изпълнение на техните решения; участие в различни организационни и методически форми и инициативи, свързани с дейността на институцията и други. |
|
Технически умения Притежавам умения за работа с операционна система Windows,умения за работа с MS Offise ( Word, Exsel,Power Point ), умения за работа с различни интернет приложения. |
|
Когнитивно-базирани умения Организиране на среда стимулираща детското развитие; съхраняване и грижа за индивидуалността на всяко дете в групата; реализиране на педагогическо взаимодействие чрез разнообразни методи и форми на преподаване; създаване и поддържане в процеса на обучение и възпитание на среда, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат; коректни взаимоотношения, конструктивно общуване и сътрудничество по повод възпитателния процес между възпитател и ученици и между самите деца; грижа за изграждането на ценностни ориентации за уважение и зачитане на индивидуалността и уникалността на отделната личност; съобразяване с личностните и ценностни различия между хората, които са основа за взаимно разбирателство и резултатно сътрудничество; грижа за изграждането на национални и общочовешки добродетели и други. |
В преподавателската си дейност използвам следните методи на преподаване:
1.Провокация на мисленето- анализ, синтез, обобщение, съждение, умозаключение.
2.Дискусия - начин на изразяване на позиция.
3.Игрови дейности, презентации.
4.Лекционен метод.
5.Дистанционно обучение.
С методите си на преподаване се стремя да обхвана цялата група.Работя фронтално, групово, индивидуално като се съобразявам с възрастовите възможности на учениците.Ежедневно използвам информационните технологии. Споделям и добри практики от други учители.Стремя се да създавам подходяща емоционална среда, за да могат учениците да разкрият своите възможности.Работя и по проекти с учениците, които провокират изследователската и екипна дейност.
С методите си на преподаване се стремя да обхвана всички ученици.Целта ми е да повиша мотивацията на учениците и да стимулирам познавателната им активност в процеса на обучение и възпитание.Мотивацията е в основата на всяка човешка дейност.Положителна мотивация и интерес към ученето се сформират тогава, когато учениците се поощряват да търсят начини и методи за решаване на определени задачи.Работя фронтално, групово и индивидуално.Използвам електронна поща, Viber, Messenger.Според мен ефективно средство за мотивация е развитието на самоконтрола и самооценката.Осигурявам възможност на учениците да мислят самостоятелно, да действат в процеса на овладяване на знанията, уменията и навиците.