Учебни предмети и класове
Наименование на предмета |
Клас |
Учебни години |
|
Български език и литература |
8 клас |
2021/2022; 2020/2021; 2019/2020 |
|
Български език и литература |
9 клас |
2021/2022; 2020/2021; 2019/2020 |
|
Немски език |
9 клас |
2021/2022 |
|
Български език и литература |
10 клас |
2021/2022; 2020/2021; 2019/2020 |
|
Български език и литература |
11 клас |
2021/2022; 2020/2021; 2019/2020 |
|
Български език и литература |
12 клас |
2021/2022; 2020/2021; 2019/2020 |
|
Немски език |
7 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Немски език |
6 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Немски език |
5 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Немски език |
4 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Немски език |
3 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Немски език |
2 клас |
2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
|
Методи на преподаване
Методите на обучението са начин за работа на учителя и учениците, с помощта на които се постига овладяване на знанията и компетенции, формира се светогледът на учениците и се развива техните творчески и професионални способности.
Обучението се планира и провежда с отчитане на ученическата активност и възможности. Итерактивни методи:
-Решаване на казуси;
-Групова работа;
-Дискусионен клуб;
-Екипна работа;
-Ролеви игри;
-Учене чрез правене;
-Експеримент, в реално време;
-„Лабораторно” занятие;
-Практикум;
-Симулации.
Философия на преподаване
Добрият учител гради своята философия върху ученето през целия живот. Добрият учител е онзи, който не се задоволява с постигнатото, а търси още, още и още. Усъвъренства постоянно знанията и опита си, умее да приема критика и съвети. Професията „Учител” за мен е любов, уважение и стимулиране уникалността и индивидуалността на всяко дете. Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност. Функциите на учителя са комплексни. За да изпълни своята мисия и мисията на детската градина, често се налага тези роли да се играят едновременно. В тази парадигма отчитам ролята на семейството и смятам, че въпреки натрупаните негативи в последно време връзката учител-родител не се прекъсва. Поставям детската личност в центъра на всяка дейност. Всяко дете има силни страни, които се стремя да разкрия и надграждам. „Възпитанието е наука, която научава нашите деца да живеят без нас.” Е. Легуве В ежедневната си работа използвам основните педагогически похвати: проблемни, провокиращи въпроси, указания. Най-вече - поощрения, похвали, които правят детето поуверено и значимо. Тези педагогически похвати са съобразени с индивидуалните и възрастовите особености на децата, с новото време и неговите изисквания.
Добри практики
|
|
Проектно обучение
Работа на учениците по проекти:
БЕЛ:
5. клас - Празниците на българина
Немски език:
6. клас - Gesund leben
7. клас - Umweltschutz, Freundschaft und Liebe, Weihnachten und Neujahr in verschiedenen Laender,
|
|
|