Групи
Група |
Учебно заведение |
Учебни години |
|
Трета подготвителна група (ПГ-5г.)
|
ДГ Стефан Караджа |
2018/2019 |
|
Първа група
|
ДГ32 |
2019/2020 |
|
Втора група
|
ДГ32 |
2019/2020 |
|
Умения и компетентности
|
|
Педагогически |
|
Работа в екип |
|
Работа с родители и други заинтересовани страни |
|
Методи на преподаване
- Игрови дейности, презентации, целящи по-лесното заучаване и прилагане на граматичните правила
- Дискусия – начин на изразяване на позиция
С методите си на преподаване се стремя да обхвана всички деца от класа. Работя фронтално, групово, индивидуално, като подготвям индивидуални материали за работа на учениците, съобразно възможностите им. Затова в часовете разпределям задачите за самостоятелно изпълнение според степента на трудност и възможностите на всяко дете.
Философия на преподаване
КАЛЪП ЗА УЧИТЕЛИ
Големият български революционер Христо Ботев казва: „Учителят трябва да бъде търпелив като вол, добър като агне и телесно здрав като битолски просяк“
Добри практики
|
|
педагог Практическият опит показва, че интеграцията и интеркултурните взаимодействия могат да се реализират в етнически смесена образователна среда – такава, каквато е средата в нашето училище. Според мен, мисията на учителя е да подпомага свободната изява и личностното израстване на учениците си, ръководейки се и от Стратегията за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства. А практическата реализация на интеграцията е една от политиките, която се реализира в рамките на Европейския съюз в направления: осигуряване на равен достъп до образование; успешна социализация; съхраняване на културна идентичност; взаимно уважение и разбирателство. |
|