Националност: България
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0884599478
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 2000 г. | Април 2001 г. | ДГ № 25 "Ален мак" | учител | |
Септември 2008 г. | Март 2013 г. | ЧДГ "Ян Бибиян" | учител | |
Март 2013 г. | Февруари 2018 г. | ДГ № 25 "Ален мак" | учител | |
Февруари 2018 г. | До сега | ДГ № 25 "Ален мак" | директор |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 1989 г. | Май 1992 г. | Средно | Икономически техникум | Продавач-консултант | |
Септември 1992 г. | Октомври 1996 г. | Висше - бакалавър | ВТУ "Св., св. Кирил и Методий" | Предучилищна педагогика | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2021 г. | Висше - магистър | ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград | Образователен мениджмънт |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Юни 2017 г. | Октомври 2017 г. | ПКС | 5-та степен | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | |||
Юни 2018 г. | Септември 2018 г. | ПКС | 4-та степен | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | |||
Юни 2019 г. | Ноември 2019 г. | ПКС | 3-та степен | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | |||
Юни 2021 г. | Октомври 2021 г. | ПКС | 2-ра степен | ДИПКУ - ПУ "Паисий Хилендарски" - гр. Пловдив | |||
Юни 2021 г. | Септември 2022 г. | ПКС | Иновативни практики в образованието | 1-ва степен | ДИПКУ Тракийски университет - Стара Загора |
Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
---|---|---|---|---|---|
Февруари 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Институт за следдипломна квалификация - отделение при УНСС | Интерактивни методи и техники за групова работа в ДГ | |
Юни 2018 г. | 32 часа | 2 кредита | Европейски образователен и консултативен център - София | Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в училищата и детските градини | |
Ноември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | Мениджър консулт ЕООД | Емоционалната интелигентност и работа с родители. Ключът към трудните деца | |
Юни 2018 г. | 16 часа | 2 кредита | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | Анимативния подход в образованието в ДГ. Работа в екип в образователна среда. | |
Ноември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | НЦПКПС - МОН | Агресия и професионална неграмотност. Методика за превенция в ДГ - Професионално-педагогически тренинг | |
Май 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | Новата регулация за защита на личните данни за образователните инститиции. Основни акценти от нормативната уредба, касаеши защитата на личните данни | |
Декември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | Русенски университет - Център за продължаващо обучение | Планиране, организация и контрол на обучението по БДП | |
Април 2019 г. | 16 часа | 1 кредит | Протекта | Професионалният стрес в образованието. Тренинг за мотивация на персонала | |
Април 2019 г. | 16 часа | 1 кредит | Коректив - Експрес ЕООД | Придобиване на правни уменияот страна на педагогическите специалисти, посредством запознаването им с нормативната уредба, относима към системата на образованието, за адекватна реакция спрямо агресията на ученици, родители и общественост | |
Юни 2019 г. | 32 часа | 2 кредита | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | Научно-методически аспекти на организация на училището и процеса на обучение | |
Ноември 2019 г. | 16 часа | 1 кредит | Протекта | Успешни стратегии на взаимодействието "детска градина - семейство" | |
Октомври 2020 г. | 16 часа | 1 кредит | СДСОРБ | Ефективна комуникация с родителите | |
Юни 2021 г. | 16 часа | 1 кредит | Център за иновации в образованието "Протекта" | "Позитивната педагогическа среда в образованието" | |
Февруари 2021 г. | 16 часа | 1 кредит | "Мениджър консулт" ЕООД | "Пътеводител на директора в условията на образователната реформа " Модул 3 | |
Април 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Апис обучения ЕООД | Адаптация и социализация на педагогическия и непедагогическия състав | |
Февруари 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | РЦПППО - Стара Загора | Изграждане и функциониране на екипите за подкрепа за личностно развитие | |
Май 2022 г. | 32 часа | 2 кредита | Карин дом - Варна | Създаване на подкрепяща образователна среда за деца и ученици със специални нужди. Структуриране и визуализиране на средата. | |
Май 2022 г. | 48 часа | 3 кредита | ДИПКУ Тракийски университет - Стара Загора | Майсторски клас "Иновационни практики в образованието | |
Юли 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | МОН, РУО Стара Загора | Приобщаване на деца със СОП в ДГ | |
Ноември 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Орак | Основи на дигиталната геймификация в образованието |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Декември 2018 г. | Декември 2018 г. | Първа помощ на работното място | 2 | Д-р Ч. Попов; Мед. фелдшер Н. Иванова | |
Февруари 2019 г. | Февруари 2019 г. | Стресът в ежедневието - първа част | 2 | Д. Боева - ст. учител | |
Март 2019 г. | Март 2019 г. | Стресът в ежедневието - втора част | 2 | А. Минчевв - ст. учител | |
Март 2019 г. | Март 2019 г. | Работа с деца - аутисти | 2 | Ст. Вълкова - ст. учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Портфолиото - практически насоки за работа | 2 | Р. Петрова - учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Вълшебните приказки в живота на детето | 2 | И. Ангелова - ст. учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Агресията във виртуалната реалност. Символизъм и внушения в детската анимация | 2 | Кр. Попова - учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Развитие на детското творчество чрез прилагане на разнообразни техники и материали в ИИ в ДГ | 2 | М. Кисьова - ст. учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Споделяне на учителски практики | 2 | Р. Тасева - ст. учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Подготовка за писане в ПГ чрез графика | 2 | М. Попова - ст. учител | |
Април 2019 г. | Април 2019 г. | Развитие, интерес и любознателност към природата. Екологично възпитание на децата в ДГ | 2 | Т. Райчева - ст. учител | |
Май 2019 г. | Май 2019 г. | Агресията в ПУВ | 2 | Я. Миндова-Топалова - ст. учител | |
Май 2019 г. | Май 2019 г. | Работа с метално фолио - гравиране | 2 | Хр. Стоянова - ст. учител | |
Февруари 2020 г. | Февруари 2020 г. | Спортно-подготвителните упражнения и игри и тяхното значение за подобряване на здравето на децата в ПУВ | 2 | И. Ангелова - ст. учител | |
Февруари 2020 г. | Февруари 2020 г. | Работа в екип | 2 | Ст. Вълкова - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Изобразителното творчество в ДГ - първа част | 2 | Д. Боева - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Изобразителното творчество в ДГ - втора част | 2 | Ст. Вълкова - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Играта - драматизация и нейното значение за развитието на 5-7 годишните деца - първа част | 2 | И. Ангелова - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Приказкотерапия - как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в ДГ - втора част | 2 | Т. Райчева - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Различните етноси в България. Работа в мултикултурна среда - първа част | 2 | Р. Петрова - учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Развитие на вниманието на децата в ПУВ | 2 | Я. Миндова-Топалова - ст. учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Работа в мултикултурна среда - трудности и начини за овладяването им - втора част | 2 | В. Христова - учител | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Анализ на детска рисунка - първа част | 2 | М. Кисьова - ст. учител | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | Анализ на детска рисунка - втора част | 2 | Я. Тодорова - учител | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | ИКТ в ПУО - първа част | 2 | Н. Илева - учител | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | ИКТ в ПУО - втора част | 2 | Т. Тодорова - учител | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | Рисуване без четка с подръчни материали | 2 | Хр. Стоянова - ст. учител |
Период от | Период до | Тип на квалификацията | Наименование | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2018 г. | Ноември 2019 г. | Професионална квалификация | Организация и управление на образованието | ДИПКУ - ТрУ , Стара Загора | |
Май 2009 г. | Октомври 2010 г. | Професионална квалификация | DELE - C2 | Институт "Сервантес" - София |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Испански език | C2 (Свободно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Испански език - втори чужд език | 9 клас | 2013/2014; 2012/2013; 2011/2012; 2010/2011 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Втора група | 2016/2017 | ||
Трета подготвителна група (ПГ-5г.) | 2017/2018 |
Социални умения Общуване, въздействие и добри и пълноценни взаимоотношения с хората, създаване на приятели, социализация, решаване на трудни ситуации безконфликтно |
|
Организационни умения Планиране и определяне на приоритетите, планиране и постигане на целите до край. Да бъдеш организиран означава да можеш да се справиш с редица ситуации. |
|
Технически умения Работа с Microsoft Office, Excel, Power Point. Работа с различни информационни програми и платформи. |
|
Когнитивно-базирани умения Организиране на среда стимулираща детското развитие, грижа към индивидуалността на всяко дете, създаване на благоприятстващ климат в детската градина, зачитане и уважение на индивидуалността и уникалността на всяка личност, съобразяване и почитане на личностните ценности и различия, изграждане на общочовешки добродетели |
|
Първоначална професионална подготовка Завършване на висше образование и натрупване на педагогически опит |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация Умения за планиране на педагогическа ситуация, използване на иновативни стратегии и подходи за планиране, създаване и реализиране на интерактивна педагогическа ситуация, стимулиране и задържане вниманието на децата. |
|
Организиране и управление на образователния процес Организиране на образователно-възпитателния процес в детската градина, оказване на индивидуална помощ на нуждаещите се, прилагане на подходящи методи и средства за пълноценен и забавен образователен процес, организиране на допълнителни дейности за децата, работа с родителите, институциите и медиите. |
|
Управление на процесите в отделни групи или паралелки Мотивация и ангажираност на педагогическите специалисти в работния процес, използване на различни подходи и инструменти за иновация, провеждане на обучителни курсове и вътрешноинституционална квалификация, мотивация на персонала за кариерно развитие и учене през целия живот. |
|
Kариерно ориентиране и консултиране Мотивиране и стимулиране на всички категории персонал за кариерно развитие и ориентиране. Лична мотивация за кариерно развитие. |
|
Работа в екип Умения за слушане, саможертва, споделяне, комуникация, езикови умения, усърдна работа, убеждаване. |
|
Работа с родители и други заинтересовани страни Работа с родителите - съвместни дейности с родителите и семействата на децата, активното им включване в образователния процес, организиране на работилнички, участия в празници, ангажираност на семействата в съвместната работа учител- деца- родител, в помощ на учителя. Активно участие в дейностите на Община, РУО, Центъра за работа с деца в града, фондации, училище, медии. |
|
Идентифициране на собствените потребности Идентифициране на потребностите от квалификации, анализ на нуждите и индентифициране на потребностите на персонала |
|
Определяне и постигане на цели Умения да определям дългосрочни и краткосрочни цели и използване на различни методи и похвати за тяхното реализиране, като си набелязвам дейности за постигането им. |
|
Ориентиране към непрекъснато професионално развитие Мотивирана съм да се развивам професионално. Придобивам 5 ПКС, 4 ПКС - 2019 г. и 3 ПКС, след завършена специализация "Организация и управление на образованието" през 2019 г. През 2020 г. се записах в ЮЗУ "Неофит Рилски" в магистърска програма "Образователен мениджмънт" |
|
Управленска компетенция Подобряване на конкурентността на институцията, чрез различни модели на управление. В образователната институция има добре изградени правила, каято се контролира тяхното спазване. Има много добра трудова дисциплина. Мотивират се и се ангажират всички членове на колектива в дейността на ДГ. Извършва се постоянен мониторинг. |
|
Административна и правна култура С годините натрупан опит административната култура се подобрява, всички административни указания се спазват и в срок се изпълнява необходимото. Документацията се съхранява по стандарт и в прилежен вид. |
|
Планиране, организиране и контрол Дейностите в ДГ се планират, организират и контролират. |
|
Управление на ресурси Успявам да управлявам добре различните видове ресурси в ДГ - материални, финансови, човешки |
|
Участие в дейността на Педагогическия съвет Дейността на ПС се планира много добре. Оформят се протоколи от протоколиста на ПС, вписват се в Книгата за решения от ПС. Документацията от ПС се съхранява в директорски кабинет. |
Отчитам ролята на семейството и смятам, че трябва заедно да работим върху развиването на индивидуалните потребности на ученика. За жалост, много от родителите са погълнати от бремето на ежедневието, и всеки неуспех на тяхното дете считат, че е рожба на учителска некомпетентност, а не на прекъсналата се нишка в триъгълника – учител, ученик, родител.
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Март 2018 г. | До сега | НП "Училищно мляко" "Училищен плод" | МОН | Предоставяне на децата от ДГ на мляко и млечни продукти и плодове и зеленчуци. |
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Март 2021 г. | Декември 2021 г. | "Европейска гаранция за детето" | Координатор | Уницеф | Предоставяне на обща подкрепа за деца в ДГ. Работа с родители. Участия в обучения и супервизии. Назначаване на специалисти по проекта - психолог и логопед. |
|
Ноември 2020 г. | Декември 2021 г. | "Подкрепа за приобщаващо образование" | координатор | МОН | Подобряване на материалната база в ДГ. Участия в обучения. Работа с талантливи деца и деца със СОП. |
|
Март 2019 г. | Май 2019 г. | "Детство мое" | партньори | EVN за България | Финансиране за подобряване на материалната база в ДГ - боядисване на ограда, поставяне на мрежа. |
|
Септември 2018 г. | Февруари 2019 г. | ИКТ | МОН | Доставяне и монтаж на интерактивна дъска и късофокусен мултимедиен прожектор. |
||
Януари 2020 г. | Декември 2020 г. | Физическо възпитание | МОН | Предоставяне на средства за физическа активност, физическо възпитание и спорт. |
||
Февруари 2020 г. | До сега | АПСПО | МОН | Заплащане на таксите за ДГ. |
||
Юли 2021 г. | До сега | Успяваме заедно | Модул 1 "Хубаво е в ДГ" | МОН | Обогатяване на средата в помещенията на двете първи групи, привличане на новите семейства, като партньори и активни участници в живота на децата. |
Наименование | Дата | Описание | |
---|---|---|---|
Открита форма по БДП | 03.06.2021 г. | Празник на открито в двора на ДГ с участието на всички деца от ДГ, демонстрации за пресичане на кръстовища, пешеходни пътеки, движение на автомобили, детски колички, тротинетки и пешеходци - БДП площадка, светофари, пътни знаци. Посещение на полицаи от Второ ПУ Ст. Загора с полицейски автомобил - беседа, запоснаване с полицейските сигнали, униформи и пособия, както и правилата за движение по пътищата. |
|
Пожарна безопасност | 01.03.2021 г. | Посещение на Пожарната служба в града и запознаване с базата - сграда, автомобили, облекло, съоръжения, правила за безопасност. |
|
"Рейнбоу България" ЕООД | 14.11.2019 г. | Активно участие в рекламна кампания. Спечелена почистваща машина Рейнбоу в ДГ. |
|
Фондация "Постижения" | 16.06.2021 г. | Награди за децата от ДГ участвали в конкурс за детска рисунка. |
|
Фолклорен празник "Изворът да не пресъхва" | 21.04.2019 г. | Участие в 17-ти детско-юношески фолклорен празник "Изворът да не пресъхва" |
|
"Аз гарантирам щастливо детство" | 16.10.2019 г. | Участие в проект на ДАЗД |
|
Издаване и представяне на първа книжка "Вълшебният свят на децата" | 28.10.2021 г. | Книжката "Вълшебният свят на децата" е посветена на предстоящият 50 годишен юбилей на детската градина и Първи ноември - "Ден на народните будители". В този проект взеха дейно участие децата от ДГ и техните родители и учители. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Март 2018 г. | До сега | СРСОРБ |