Националност: българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0895635169
| Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
|---|---|---|---|---|---|
| Август 2017 г. | Септември 2021 г. | Висше - бакалавър | ВТУ Св.св. Кирил и Методий | ПНУП |
| Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Октомври 2024 г. | Ноември 2024 г. | 5-та степен |
| Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
|---|---|---|---|---|---|
| Октомври 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование - гр. Варна | "Как да създаваме интерактивни модели за обучение в детската градина" | |
| Септември 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Издателство "КЛЕТ БЪЛГАРИЯ" ООД | "Водене и съхранения на задължителната училищна документация - изисквания на ЗПУО и ДОС за информацията и документите за системата на предучилищното и училищно образование" | |
| Юли 2022 г. | 32 часа | 2 кредита | Синдикат на българските учители | 1. Проектно - базирано обучение 2, STEM - подход в образованието 3. Ефекти и регулация на стреса. Дистрес преработване на тревожни преживявания. Синдром на прегарянето. 4. Персонализирано обучение и невропедагогика в класната стая. 5. Развитие на позитивн | |
| Юни 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | "КЛЕТ БЪЛГАРИЯ" | "Методически насоки и специфики в образователния процес. Съвременни педагогически стратегии за създаване на интерактивна учебна среда в детската градина" | |
| Февруари 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Бит и техика ООД Варна | Интерактивни методи и форми за реализиране на позитивно възпитание в детската градина | |
| Август 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Уча.се ЕООД | "Как да организирам ежедневието в училище като в игрите" | |
| Април 2025 г. | 16 часа | 1 кредит | Синдикат на Българските учители | Дигитализацията на образованието - новите информационни технологии в училище |
| Група | Учебно заведение | Учебни години | |
|---|---|---|---|
| Разновъзрастова група | ДГ " Изворче" с. Кабиле филиал с. Хаджидимитрово | 2022/2023 | |
| Разновъзрастова група | ДГ " Изворче" с. Кабиле филиал с. Хаджидимитрово | 2021/2022 |
| Технически умения работа с компютър, Microsoft Office Word, Excel, Power point, internet |
|
| Социални умения умения за работа в екип |
|
| Организационни умения Координация, управление и администрация на хора, проекти и бюджети в професионалната среда или на доброволни начала. |
| учене чрез игри Практическият опит показва, че интеграцията и интеркултурните взаимодействия могат да се реализират в етнически смесена образователна среда – такава, каквато е средата в нашето училище. Според мен, мисията на учителя е да подпомага свободната изява и личностното израстване на учениците си, ръководейки се и от Стратегията за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства. А практическата реализация на интеграцията е една от политиките, която се реализира в рамките на Европейския съюз в направления: осигуряване на равен достъп до образование; успешна социализация; съхраняване на културна идентичност; взаимно уважение и разбирателство. |
| Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Октомври 2021 г. | Октомври 2022 г. | Дейност 3 „Мобилна академия „Щастливо детство“ за родители и значими възрастни за детето в предучилищна възраст“ по проект „Детски свят в цвят“, Догов | педагог- ръководител” | община Тунджа | ||
| Декември 2022 г. | Февруари 2023 г. | Проект BG05M20P001-3.005-0004 „Активно приобщаване в системата на предучилищното образование“ | ръководител на група Дейност 1 | Министерство на образованието и науката | ||
| Септември 2023 г. | До сега | Проект BG05M20P001-5.001-0001 „Равен достъп до училищно образование в условията на кризи“ | ръководител на група | Министерство на образованието и науката | ||
| Септември 2023 г. | Август 2024 г. | Порастваме, играем и творим заедно" - интерактивни модели за взаимодействие с родителите от етническите малцинства и приобщаване към ценностите н | педагог | ЦОИДУЕМ | Подобряване на взаимодействието, приобщаване на родителите и/или значимите възрастни на деца в предучилищна възраст, вкл. от етническите малцинства към живота в детската градина и мотивирането им за съ-участие в предучилищно образование чрез интерактивни родителски срещи, театрални работилници. |