Септември 2020 г. |
Септември 2020 г. |
Основни правила за правопис в съвременния български език |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2020 г. |
Октомври 2020 г. |
Основни пунктуационни правила в съвременния български език |
1 |
ЦСОП гр.Велико Търново |
|
Октомври 2020 г. |
Октомври 2020 г. |
Обследване на гнозис,праксис и реч и значението им в логопедичната практика |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2020 г. |
Октомври 2020 г. |
Емоционална интелигенция на учениците |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2020 г. |
Ноември 2020 г. |
Създаване на подкрепяща среда |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Декември 2020 г. |
Декември 2020 г. |
Синдром на Down-възможност за интеграцията и насоки към родителите |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2021 г. |
Януари 2021 г. |
Обучение на деца и ученици на деца с девиантно поведение |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2021 г. |
Януари 2021 г. |
Европейски ден на здравословното хранене |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Април 2021 г. |
Април 2021 г. |
Пътят на книгата до нас |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Май 2021 г. |
Май 2021 г. |
Месенето на хляб,като терапия |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Май 2021 г. |
Май 2021 г. |
Смятаме и пишем в първи клас |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2019 г. |
Октомври 2019 г. |
Работа с деца с ДЦП |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2019 г. |
Октомври 2019 г. |
Овладяване на емоции предотвратяване на конфликти |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2019 г. |
Ноември 2019 г. |
Категории лица със СОП |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2019 г. |
Ноември 2019 г. |
Диагностика на деца със СОП |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Септември 2019 г. |
Септември 2019 г. |
Запознаване с изискванията на Наредба №15/2019г. за статута и професионалното развитие на учителите,директорите и др. педагогически специалисти . |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Декември 2019 г. |
Декември 2019 г. |
Организация на кетърингово събитие |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2020 г. |
Януари 2020 г. |
Методи на специалната педагогика |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2020 г. |
Януари 2020 г. |
Индивидуални и колективни средства за зажита |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Май 2020 г. |
Юни 2020 г. |
Забавна математика |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Юни 2020 г. |
Юни 2020 г. |
Интегрирано и индивидуално обучение |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2018 г. |
Ноември 2018 г. |
Попълване и водене на училищна документация |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2018 г. |
Ноември 2018 г. |
Попълване и водене на училищна документация-2част |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Декември 2018 г. |
Декември 2018 г. |
Екипно взаимодействие |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2019 г. |
Януари 2019 г. |
Да разберем и работим с деца и ученици със затруднения в сензорната обработка и интеграция |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Януари 2019 г. |
Януари 2019 г. |
Работа с деца от аутистичния спектър |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Февруари 2019 г. |
Февруари 2019 г. |
Решаване на проблеми |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Март 2019 г. |
Март 2019 г. |
Поведение на учители и ученици по време на бедствия и аварии |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Май 2019 г. |
Май 2019 г. |
Психологически подходи за преодоляване на затруднения при работа с деца със СОП |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Юни 2019 г. |
Юни 2019 г. |
Помощни средства и технологии за обучение на деца и ученици със СОП.Структориране на пространството. |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Септември 2017 г. |
Септември 2017 г. |
Оказване на педагогическа помощ на нови колеги,водещи за пръв път учебни предмети-въвеждаща квалификация |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Септември 2017 г. |
Септември 2017 г. |
Оказване на педагогическа помощ на нови колеги,водещи за пръв път учебни предмети-въвеждаща квалификация |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2017 г. |
Октомври 2017 г. |
Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2017 г. |
Октомври 2017 г. |
Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2017 г. |
Ноември 2017 г. |
Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Ноември 2017 г. |
Ноември 2017 г. |
Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините |
1 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Февруари 2018 г. |
Февруари 2018 г. |
Презентиране на спортни игри в часовете по физическа култура и спорт |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Март 2018 г. |
Март 2018 г. |
Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Април 2018 г. |
Април 2018 г. |
Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка |
2 |
ЦСОП гр.Велико търново |
|
Октомври 2021 г. |
Октомври 2021 г. |
Как даа развием умения за общуване и комуникация при деца и ученици с аутизъм |
1 |
|
|
Октомври 2021 г. |
Октомври 2021 г. |
Пава и задължения на децата ,като граждани на Република България |
1 |
|
|
Ноември 2021 г. |
Ноември 2021 г. |
Игри за подобряване на паметта и концентрацията на децата от предучилищна възраст |
2 |
|
|
Ноември 2021 г. |
Ноември 2021 г. |
16 ноември-Международен ден на толерантността |
1 |
|
|
Ноември 2021 г. |
Ноември 2021 г. |
"Това сме ние-възпитаници на ЦСОП" |
1 |
|
|
Ноември 2021 г. |
Ноември 2021 г. |
Правила и етикеция в онлайн комуникациите |
2 |
|
|
Декември 2021 г. |
Декември 2021 г. |
Детският аутизъм:начини за разбиране и подпомагане |
1 |
|
|
Декември 2021 г. |
Декември 2021 г. |
"Традиции и обичаи-Коледа в ЦСОП |
1 |
|
|
Януари 2022 г. |
Януари 2022 г. |
Прабила за поднасяне на студени и топли предястия |
2 |
|
|
Февруари 2022 г. |
Февруари 2022 г. |
"Васил Левски 9Апостолът на свободата" |
1 |
|
|
Февруари 2022 г. |
Февруари 2022 г. |
Арттерапията като терапевтичен метод |
2 |
|
|
Март 2022 г. |
Март 2022 г. |
Обучение в изнесена паралелка на ЦСОП |
2 |
|
|
Март 2022 г. |
Март 2022 г. |
"22Март-празник на старопрестолно Търново |
1 |
|
|
Март 2022 г. |
Март 2022 г. |
Логоритмична терапия |
1 |
|
|
Април 2022 г. |
Април 2022 г. |
"Детската книга-прозорец към света" |
1 |
|
|
Април 2022 г. |
Април 2022 г. |
Интерактивни методи на обучение на ученици със СОП |
2 |
|
|
Април 2022 г. |
Април 2022 г. |
"Великден-най-големия християнски празник" |
1 |
|
|
Май 2022 г. |
Май 2022 г. |
"Ние сме граждани на Европа" |
1 |
|
|
Май 2022 г. |
Май 2022 г. |
424Май-Ден на българската просвета и култура |
1 |
|
|
Юни 2022 г. |
Юни 2022 г. |
"Първи юни-международенден на детето |
1 |
|
|
Октомври 2022 г. |
Октомври 2022 г. |
Изготвяне на индивидуални учебни програми.Споделяне на добри практики |
2 |
|
|
Октомври 2022 г. |
Октомври 2022 г. |
Хиперактивност и дефицит на вниманието при деца със СОП |
1 |
|
|
Октомври 2022 г. |
Октомври 2022 г. |
Обмяна на опит чрез подготовка и провеждане на открит урок.Тема:Обучителни игри в час по математика |
1 |
|
|
Октомври 2022 г. |
Октомври 2022 г. |
1ноември-Ден на Народните будители |
1 |
|
|
Ноември 2022 г. |
Ноември 2022 г. |
Ролята на учителя за формиране на позитивен климат в паралелката |
1 |
|
|
Ноември 2022 г. |
Ноември 2022 г. |
Обмяна на опит чрез подготовка и провеждане на открит урок.Тема:Добрите практики за представяне на планините в България |
1 |
|
|
Ноември 2022 г. |
Ноември 2022 г. |
Отбелязване на патронния празник на ЦСОП |
1 |
|
|
Декември 2022 г. |
Декември 2022 г. |
Партньорство с родителите и взаимодействие със семейството |
1 |
|
|
Декември 2022 г. |
Декември 2022 г. |
Коледен празник |
1 |
|
|
Декември 2022 г. |
Декември 2022 г. |
Обмяна на опит чрез подготовка и провеждане на открит урок.Тема:Логопедичната работа с ученици в помощ на учителите |
1 |
|
|
Януари 2023 г. |
Януари 2023 г. |
Развитие на практически умения в часовете от професионалната подготовка сп.""Работник в производството на кулинарни изделия вЗХР,проф." |
1 |
|
|
Февруари 2023 г. |
Февруари 2023 г. |
Обмяна на опит чрез подготовка и провеждане на открит урок.Тема:Китайски ресторант-символна световно кулинарно изкуство |
1 |
|
|
Февруари 2023 г. |
Февруари 2023 г. |
Интерактивно и педагогическо взаимодействие при преподаване на тема по география |
1 |
|
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
1 март"Баба Марта е при нас" |
1 |
|
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
Карта за озенка.Функционално оценяване на дете със СОП |
1 |
|
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
Индивидуален учебен план |
1 |
|
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
План за подкрепа.Видове подкрепи за личностно развитие-обща допълнителна подкрепа |
1 |
|
|
Април 2023 г. |
Април 2023 г. |
Индивидуални учебни програми |
1 |
|
|
Май 2023 г. |
Май 2023 г. |
Отчитане на индивидуалните учебни програми и план за подкрепа |
1 |
|
|
Май 2023 г. |
Май 2023 г. |
Арттерапията и творчеството в ученето |
1 |
|
|
Юни 2023 г. |
Юни 2023 г. |
Учебно-практическо занятие по пожарна безопастност в ЦСОП.Правила за действие с уреди за пожарогасене |
1 |
|
|
Октомври 2023 г. |
Октомври 2023 г. |
Карта за функционална оценка |
1 |
|
|
Октомври 2023 г. |
Октомври 2023 г. |
План за подкрепа |
1 |
|
|
Ноември 2023 г. |
Ноември 2023 г. |
Изготвяне на маска против обгазяване с подръчни средства |
1 |
|
|
Ноември 2023 г. |
Ноември 2023 г. |
Оценяването като мотивиращ фактор в процеса на учене |
1 |
|
|
Декември 2023 г. |
Декември 2023 г. |
"Ръка за ръка"-сътрудничество с родителите |
1 |
|
|
Декември 2023 г. |
Декември 2023 г. |
Изготвяне на план за подкрепа по конкретен случай |
1 |
|
|
Януари 2024 г. |
Януари 2024 г. |
Отчитане на постигнатите резултати от обучението но индивидуални учебни програми през първия учебен срок |
1 |
|
|
Януари 2024 г. |
Януари 2024 г. |
Игрови подходи в обучението |
1 |
|
|
Февруари 2024 г. |
Февруари 2024 г. |
Творчески игри тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата |
1 |
|
|
Февруари 2024 г. |
Февруари 2024 г. |
Дигитални средства,ресурси и технологии в образователния процес |
1 |
|
|
Март 2024 г. |
Март 2024 г. |
Управление на дисциплината в класната стая |
1 |
|
|
Март 2024 г. |
Март 2024 г. |
Изготвяне на пълна карта за функционална оценка |
1 |
|
|
Април 2024 г. |
Април 2024 г. |
Техники за работа с деца със СОП и противопоставящо поведение |
1 |
|
|
Април 2024 г. |
Април 2024 г. |
Как да разбираме и подкрепяме деца и ученици със СОП |
1 |
|
|
Май 2024 г. |
Май 2024 г. |
Изготвяне на седмично разписание на учебните часове |
1 |
|
|
Юни 2024 г. |
Юни 2024 г. |
Системата от компетентности в начален етап и специалното образование.Компетентностен подход и социални умения |
1 |
|
|