Националност: българка
E-mail: [javascript protected email address]
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 2002 г. | Юли 2003 г. | ПУ "Св. Теодосий Търновски"- гр. Велико Търново | Учител практика | |
Септември 2003 г. | Септември 2014 г. | ПУ "Св. Теодосий Търновски"- гр. Велико Търново | Учител практика | |
Септември 2014 г. | До сега | ПУ "Св. Теодосий Търновски"- гр. Велико Търново/ ЦСОП гр. Велико Търново | Старши учител начален етап | |
Септември 2021 г. | До сега | ЦСОП гр. Велико Търново | старши учител практическо обучение |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Основни пунктуационни правила в съвременния български език | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Обследване на гнозис, праксис и реч и значението им в логопедичната практика | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Емоционална интелигентност на учениците | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Създаване на подкрепяща среда | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | Синдром на Down- възможност за интеграция и насоки към родителите | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2021 г. | Януари 2021 г. | Обучение на деца и ученици с девиантно поведение | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2021 г. | Януари 2021 г. | Европейски ден на здравословното хранене | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Април 2021 г. | Април 2021 г. | Пътят на книгата до нас | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Месенето на хляб като терапия | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Смятаме и пишем в първи клас | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2019 г. | Октомври 2019 г. | Работа с деца с ДЦП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2019 г. | Октомври 2019 г. | Овладяване на емоции и предотвратяване на конфликти | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Март 2019 г. | Март 2019 г. | Поведение на учители и ученици по време на бедствия и аварии | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Май 2019 г. | Май 2019 г. | Психологически подходи за преодоляване на познавателните затруднения при работа с деца със СОП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Юни 2019 г. | Юни 2019 г. | Помощни средства и технологии за обучение на деца и ученици със СОП. Структуриране на пространството | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Септември 2017 г. | Септември 2017 г. | Оказване на педагогическа помощ на нови колеги, водещи за пръв път учебни предмети- въвеждаща квалификация | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Септември 2017 г. | Септември 2017 г. | Оказване на педагогическа помощ на нови колеги, водещи за пръв път учебни предмети- въвеждаща квалификация | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали, методики и практики, като резултат от обученията през годините | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали, методики и практики, като резултат от обученията през годините | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2017 г. | Ноември 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали, методики и практики, като резултат от обученията през годините | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2017 г. | Ноември 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали, методики и практики, като резултат от обученията през годините | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Февруари 2018 г. | Февруари 2018 г. | Презентиране на спортни игри в часовете по физическа култура и спорт | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Март 2018 г. | Март 2018 г. | Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Април 2018 г. | Април 2018 г. | Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Категории лица със СОП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Диагностика на деца със СОП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Септември 2019 г. | Септември 2019 г. | Запознаване с изискванията на Наредба № 15/ 2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и др. педагогически специалисти | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Декември 2019 г. | Декември 2019 г. | Организация на кетърингово събитие | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2020 г. | Януари 2020 г. | Методи на специалната педагогика | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2020 г. | Януари 2020 г. | Индивидуални и колективни средства за защита | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Забавна математика | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Интегрирано и индивидуално обучение | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2018 г. | Ноември 2018 г. | Попълване и водене на училищна документация | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2018 г. | Ноември 2018 г. | Попълване и водене на училищна документация- 2 част | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Декември 2018 г. | Декември 2018 г. | Екипно взаимодействие | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2019 г. | Януари 2019 г. | Да разберем и да работим с деца и ученици със затруднения в сензорната обработка и интеграция | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2019 г. | Януари 2019 г. | Работа с деца от аутистичния спектър | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Февруари 2019 г. | Февруари 2019 г. | Решаване на проблеми | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Как да развием уменията за общуване и комуникация при деца с аутизъм и сходни комуникативни нарушения | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Права и задължения на децата като граждани на Република България | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2021 г. | Ноември 2021 г. | Игри за подобряване на паметта и концентрацията на децата от предучилищна възраст | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2021 г. | Ноември 2021 г. | 16 ноември- Международен ден на толерантността /съвместна работа с родители/ | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Ноември 2021 г. | Ноември 2021 г. | Правила и етикет в онлайн комуникациите | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Декември 2021 г. | Декември 2021 г. | Детският аутизъм: начини за разбиране и подпомагане | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Януари 2022 г. | Януари 2022 г. | Правила за поднасяне на студени и топли предястия | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Февруари 2022 г. | Февруари 2022 г. | Арттерапията като терапевтичен метод | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Март 2022 г. | Март 2022 г. | Обучение в изнесени паралелки на ЦСОП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Март 2022 г. | Март 2022 г. | Логоритмична терапия | 1 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Април 2022 г. | Април 2022 г. | Интерактивни методи на обучение на ученици със СОП | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Април 2022 г. | Април 2022 г. | Нетрадиционни техники за боядисване на великденски яйца | 2 | ЦСОП гр. Велико Търново | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Изготвяне на индивидуален учебен план и индивидуална учебна програма. Споделяне на добри практики - Лекция | 2 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Хиперактивност и дефицит на вниманието при деца със СОП - Семинар | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Обучителни игри в час по математика - Представяне на педагогическа практика | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Ноември 2022 г. | Ноември 2022 г. | Ролята на учителя за формиране на позитивен климат в паралелката - Дискусия | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Ноември 2022 г. | Ноември 2022 г. | Добри практики за представяне на планините в България - Представяне на педагогическа практика | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Декември 2022 г. | Декември 2022 г. | Партньорство с родителите и взаимодействие със семейството - Дискусия | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Декември 2022 г. | Декември 2022 г. | Логопедичната работа с ученици в помощ на учителите - Представяне на педагогическа практика | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Януари 2023 г. | Януари 2023 г. | Развитие на практически умения в часовете от професионалната подготовка сп. „ Работник в производството на кулинарни изделия в ЗХР, проф. „ Работник в | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Февруари 2023 г. | Февруари 2023 г. | Китайски ресторант – символ на световно признато кулинарно изкуство - Предсавяне на педагогическа практика | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Февруари 2023 г. | Февруари 2023 г. | Интерактивно и педагогическо взаимодействие при преподаване на тема по география - Представяне на педагогическа практика | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Карта за оценка. Функционално оценяване на дете със СОП - Тренинг | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Индивидуален учебен план - за общообразователна подготовка - за професионална подготовка - за профилирана подготовка - Тренинг | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | План за подкрепа. Видове подкрепи за личностно развитие – обща и допълнителна подкрепа - Тренинг | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Април 2023 г. | Април 2023 г. | Индивидуални учебни програми - за учебните предмети от общо подготвителна група и за учебните програми за професионална подготовка - Тренинг | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Май 2023 г. | Май 2023 г. | Отчитане на индивидуалните учебни програми и план за подкрепа - Тренинг | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Юни 2023 г. | Юни 2023 г. | Учебно- практическо занятие по пожарна безопасност в ЦСОП. Правила за действие с уреди за пожарогасене - Практическо занятие | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Юни 2023 г. | Юни 2023 г. | Цели и видове оценяване в процеса на училищното образование - Обучение | 1 | ЦСОП "Св. Теодосий Търновси" - гр. Велико Търново | |
Октомври 2023 г. | Октомври 2023 г. | Карта за функционална оценка.Приложения 1 и 2 | 2 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Октомври 2023 г. | Октомври 2023 г. | План за подкрепа | 2 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Октомври 2023 г. | Октомври 2023 г. | Дигиталните средства, ресурси и технологии в образователния процес | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Ноември 2023 г. | Ноември 2023 г. | „Ръка за ръка“- сътрудничество с родителите | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Ноември 2023 г. | Ноември 2023 г. | Оценяването като мотивиращ фактор в процеса на учене | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Декември 2023 г. | Декември 2023 г. | Изготвяне на План за подкрепа по конкретен случай | 2 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Декември 2023 г. | Декември 2023 г. | Отчитане на постигнатите резултати от обучението по индивидуални учебни програми през първия учебен срок | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Януари 2024 г. | Януари 2024 г. | Игрови подход в обучението.Ученето чрез игра | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Февруари 2024 г. | Февруари 2024 г. | Творческите игри и тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Февруари 2024 г. | Февруари 2024 г. | Управление на дисциплината в класната стая | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Март 2024 г. | Март 2024 г. | Как да изготвим пълна карта за функционална оценка | 2 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Март 2024 г. | Март 2024 г. | Техники за работа с деца със СОП и противопоставящо поведение | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Април 2024 г. | Април 2024 г. | Как да разбираме и подкрепяме деца и ученици със СОП | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Май 2024 г. | Май 2024 г. | Изготвяне на седмично разписание на учебните часове | 2 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" | |
Юни 2024 г. | Юни 2024 г. | Системата от компетентности в начален етап и специалното образование. Компетентностен подход и социални умения | 1 | ЦСОП "Св. Т. Търновски" |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Всички предмети/ Групов ръководител | 11 клас | 2017/2018 | |
Всички предмети/ Групов ръководител | 1 клас | 2018/2019 | |
Всички предмети/ Групов ръководител | 2 клас | 2019/2020 | |
Всички предмети/ Групов ръководител | 3 клас | 2020/2021 |
В работата с учениците използвам общоприетите педагогически методи и средства- наблюдение на обекти, явления, процеси, схеми, таблици, рисунки, демонстрация, беседа, разказ на учителя, тестиране, корекционно-възпитателен и др.
Специфични методи- арт-терапия, рисуване с пръсти, игрова терапия, работа с природни и отпадъчни материали, пясъчна терапия /кинетичен пясък/, Монтесори материали, ИКТ и др. Специални помощни /подкрепящи/ средства, индивидуално работно място, съобразено с ученика, символни картинки за подпомагане разбирането на инструкциите и подобряване на социалното поведение, онагледяване - табла, картини, брошури, цветни геометрични фигури, конструктори, магнитни карти и др.
Чрез използването на различни методи на работа се осигурява участието на ученика в учебния процес, съобразно неговите възможности и индивидуални особености. Цялостната дейност е на практическо-действена основа, с разнообразен нагледен материал и непосредствено практическо приложение.
Положителни резултати дава използването на интерактивни техники в малка група.
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Април 2021 г. | Април 2021 г. | Програма за подкрепа за обучение на семействата на децата и учениците, които се обучават в ЦСОП- гр. Велико Търново | участник в проекта | ЦСОП гр. Велико Търново | Отбелязване Световният ден на книгата, под надслов "Любимите детски книжки на моите родители" - Литературно четене, съвместно с родители на учениците от групата. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Октомври 2011 г. | До сега | Синдикат на българските учители |
Обичам работата си, работя я с много вложена в нея любов, вече 21 години.
Комуникативна и контактна съм. Умея да работя, както самостоятелно, така и в екип с колегите.
С удоволствие работя с учениците, като ги уча да придобиват нови знания и умения и да ги затвърждават.
Участвам в проекти на училището, когато има заложени такива.
Поддържам активна комуникация с родителите на учениците.
Смятам, че съвестно изпълнявам задълженията си като педагогически специалист.
Смятам да се усъвършенствам и развивам и занапред, защото в учителската професия това е много важно и много ценно,
за да бъда компетентна за новите методи и аспекти в обучението на децата и учениците.
Ще участвам във всички предложени курсове, обучения и проекти и др.