E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0887804095
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2001 г. | Август 2013 г. | Професионална гимназия по керамика и мебелно производство | учител | |
Август 2013 г. | Септември 2018 г. | Професионална гимназия "Марин Попов" | учител | |
Септември 2018 г. | Септември 2019 г. | Професионална гимназия "Марин Попов" | заместник директор АСД | |
Септември 2019 г. | До сега | Професионална гимназия "Марин Попов" | заместник директор УПД |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Руски език | C2 (Свободно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Охрана на труда | 8 клас | 2021/2022; 2020/2021 | |
Техническо чертане | 9 клас | 2021/2022; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018 | |
здравословни и безопасни условия на труд | 9 клас | 2020/2021; 2019/2020 | |
Здравословни и безопасни условия на труд | 11 клас | 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018 |
Социални умения Комуникативност, толерантност, способност за сътрудничество в екип, умения за организиране и разпределяне на функциите и задължения произтичащи от естеството на възложената работа. |
|
Организационни умения Координация на дейности пряко произтичащи от естеството на работа, координация и сътрудничество с колеги и родители, организиране и провеждане на педагогическата дейност, своевременно и коректно водене на задължителната документация, участие в педагогически съвети, участие в различни организационни и методически форми и инициативи, свързани с дейността на институцията и др. |
|
Технически умения Умения за работа с операционна система на Windows, умения за работа с интерактивна бяла дъска, умения за работа с MS Office, умения за работа с различни интернет приложения. |
Според моята философия образованието трябва да бъде прогресивно и надграждащо.
Моята философия за образованието поставя в центъра ученика. Децата не са анонимни в класа, те са личности - всяко със своята индивидуалност. Всяка личност трябва да бъде уважавана. Аз вярвам във фокусирането върху индивидуалните потребности на учениците в процеса на учене. Отчитам ролята на семеството и смятам, че трябва заедно да работим върху развиването на потребности на ученика.
Всички ученици имат силни страни и целта на образованието е да ги идентифицира и надгражда. Основната ми цел е постигане на положителни промени в личността на ученици и овладяване на трайни знания, умения и навици. Стремя се да науча учениците си да разсъждават, да мислят, да придобият приложими знания и умения.
Всеки клас е различен. Внимателно преценявам методите, за да могат всички ученици да разберат преподаваното. Стремя се да онагледявам учебния материал с учебни табла, презентации и със житейски примери.
За да бъда добра в това, което върша, аз се интересувам от всички новости в образователния процес.
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 2001 г. | До сега | СБУ към КНСБ |