Националност: българска
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0886599860
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Януари 2018 г. | До сега | РЦПППО | старши ресурсен учител | |
Септември 2016 г. | Януари 2018 г. | СУ "Димитър Талев" | ресурсен учител | |
Октомври 2010 г. | Септември 2016 г. | Ресурсен център за подпомагане на приобщаващото образование - гр. Добрич | ресурсен учител |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Октомври 2010 г. | Март 2012 г. | Висше - магистър | Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" | Специална педагогика |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | 4-та степен |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Педагогическа ситуация по Околен свят, втора възрастова група - Лична хигиена | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | Игри и занимания с пъстри материали в трета възрастова група | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Логопедично помагало за детския учител | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Педагогическа ситуация по Математика, трета възрастова група - Броене и изброяване | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Работа с електронен дневник | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Основни подходи в арт терапията | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Април 2023 г. | Април 2023 г. | Специалните деца в детската градина | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Май 2023 г. | Май 2023 г. | Приказки. Терапия с приказки. | 4 | РЦПППО - Добрич |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Втора група | ДГ 12 "Щурче" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Трета подготвителна група (ПГ-5г.) | ДГ 12 "Щурче" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.) | ДГ 12 "Щурче" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Първа група | ДГ 8 "Бодра смяна" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.) | ДГ 8 "Бодра смяна" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Разновъзрастова група | ОУ "Н. Й. Вапцаров" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Сборна група | ОУ "Христо Смирненски" - гр. Добрич | 2020/2021 | |
Трета подготвителна група (ПГ-5г.) | ДГ 12 "Щурче" - гр. Добрич | 2021/2022 | |
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.) | ДГ 12 "Щурче" - гр. Добрич | 2021/2022 | |
Втора група | ДГ 8 "Бодра смяна" - гр. Добрич | 2021/2022 | |
Разновъзрастова група | ОУ "Н. Й. Вапцаров" - гр. Добрич | 2021/2022 | |
Сборна група | ОУ "Христо Смирненски" - гр. Добрич | 2021/2022 |
Социални умения Комуникативност, отговорност, толерантност, коректност, организираност, работа в екип. |
|
Организационни умения Умения за сътрудничество с колеги, родители, други специалисти. Координиране на дейности и поставени задачи. Иницииране на мероприятия с родители, деца, колеги. |
|
Технически умения Умения за работа с операционна система Window. Компютърна грамотност за работа с word, exsel, електронни учебници, платформи и интернет приложения. |
|
Когнитивно-базирани умения Умения за организиране на подготвена среда, стимулиране на детския интерес и развитие. Проявявам уважение към индивидуалността и уникалността на отделната личност. |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация Методично планиране и подготовка за следващия работен ден. |
|
Оценяване на напредъка на децата/учениците Участвам в ЕПЛР в учебни заведения и оказвам съдействие при попълване на задължителната документация, касаеща деца и ученици със СОП. |
|
Работа в екип Умения за успешно взаимодействие с други учители, специалисти, родители. |
|
Работа с родители и други заинтересовани страни Успешно взаимодействие с родители и институции. |
|
Ориентиране към непрекъснато професионално развитие Включвам се в обучения, семинари, конференции, които могат да ми послужат за израстване в професионален план. |
Методите на работа, които използвам в пряката си работа са съобразени изцяло с индивидуалните възможности и потребности на детето/ученика. Подготвям и подбирам дидактични материали и помагала, работни листи, съобразени с възможностите им. При децата в предучилищна възраст широко прилагам Монтесори метода. Използвам и компютърните технологии - презентации, видеоуроци, интеактивни упражнения.
Учителят е този, който трябва да намери подход към всяко дете/ученик, да открие неговите силни страни и да ги използва максимално в своята индивидуална работа, да зачита личността на детето и да го накара да се чувства значимо, пълноценно, да поощрява всяко усилие. От съществено значение е и ролята на семейството като партньор в обучителния процес.
Обучение по Монтесори метод "Помогни ми да го направя сам" е най - известният девиз на Мария Монтесори, създала система за обучение, която е известна и много популярна в цял свят. Първият ми досег с този уникален метод бе през 2003 г., работейки в Дневен център за деца с увреждания "Надежда", а първите ми обучители - специалистите от Карин дом. Години по - късно участвах в обучение по Монтесори метод към Асоциация "Монтесори - ръка за ръка". През 2014/2015 г. работих по проект за работа с деца със специални потребности към фондация "Ръка за помощ". През 2019г. към РЦПППО бе открит кабинет по Монтесори терапия, където работя в екип с още трима монтесори терапевти, като всички сме преминали сертифициран курс на обучение в Карин дом. Децата, с които работим са на възраст от 5 до 7 години и са разпределени в две групи. Кабинетът е оборудван със специални монтесори материали, разпределени на сектори - Дейности от ежедневния живот, Български език, География и Биология, Математика, Развитие на сетивата. Като терапевт се стремя да да помагам на децата да развият своите индивидуални умения и познания. Елементи от метода прилагам успешно и в пряката си работа като ресурсен учител. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Октомври 2010 г. | До сега | Синдикат на Българските учители |