Националност: РБ
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0886 25 14 77
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2020 г. | До сега | РЦПППО гр. Добрич | старши ресурсен учител | |
Септември 2019 г. | Септември 2020 г. | ОУ " Климент Охридски " с. Дуранкулак , общ. Шабла, обл. Добрич | старши уител в група за ЦДУД | |
Януари 2011 г. | Септември 2017 г. | ЦДГ "Дора Габе" гр. Шабла, обл. Добрич | старши учител |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Педагогическа ситуация по Околен свят - IIгрупа - "Зъбки бели, зъбки здрави" | 4 часа | РЦПППО - Сашка Георгиева | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | ДИ " Пъстри игри с пъстри материали" - III група | 4 часа | РЦПППО - Радостина Борисова | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | " Логопедично помагало на Детския учител" | 4 часа | РЦПППО - Петранка Добрева | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Педагогическа ситуация по Математика - III група - Количествени отношения. Броене.а | 4 часа | РЦПППО - Калина Димитрова |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
БЕЛ, Математика, Околен свят | 3 клас | 2021/2022 | |
БЕЛ, Математика, ЧП,ЧО | 4 клас | 2021/2022 | |
БЕЛ,Математика, ИЦ,БЗО, ГИ,ФА,ХООС | 7 клас | 2021/2022 | |
БЕЛ,Математика,ИЦ, ГИ, БЗО,ХООС, ФА,Материалознание на ХП | 8 клас | 2021/2022 | |
БЕЛ,Математика, ИЦ, ГИ, ФА, БЗО, ХООС,Материалознание на ХП | 9 клас | 2021/2022 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Втора група | ДГ " Детелина" гр. Каварна, | 2021/2022 | |
Трета подготвителна група (ПГ-5г.) | ДГ " Детелина " гр. Каварна | 2021/2022 |
Организационни умения |
Kлючът към ефективен урок е внимателното планиране.
При планирането на един урок е важно да се вземат под внимание учебната програма на учениците, предварителни познания, ресурсите на класната стая, времевото ограничение и индивидуалните потребности на учениците.
Няколко стъпки за планирането на един урок:
- Съобразяване с учебната програма
- Да се определят учебни цели и резултати от урока
- План на урока
- Да планираме урока според специфичните нужди на учениците
- Да се внесе настроение по време на изпълнението на урока
- Обратна връзка- след изпълнението на урока е много важно да помислим върху това какво работи или не работи, за да направи по-ефективен план на бъдещите уроци.
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 2020 г. | До сега | СБУ към КНСБ |