Националност: българска
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0889297280
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 1984 г. | Октомври 2009 г. | СПТУ по текстил - Силистра | Учител | |
Септември 2018 г. | До сега | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | ВЪЗПИТАТЕЛ |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 1984 г. | Октомври 1987 г. | Висше - бакалавър | Институт за учители по практика "Димитър Благоев" гр. Ямбол | Технология на облеклото |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Април 2021 г. | Април 2021 г. | Вербална и невербална комуникация | 8 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Добри практики при отчитане на работа в ОРЕС | 8 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Февруари 2021 г. | Февруари 2021 г. | Бърнаут ефектът при педагогическите специалисти | 8 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Арт терапевтични техники за работа с ученици | 2 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Обмяна на добри педагогически практики в ЦПЛР | 8 | ЦПЛР УО, гр. Ловеч | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Въвеждащо обучение за работа в Edu.box | 4 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Стратегия за възпитателната работа | 2 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Обучение в електронна среда | 2 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Февруари 2020 г. | Февруари 2020 г. | Успешни учители | 2 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Работа в мултикултурна среда | 2 | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ МЛАДОСТ СИЛИСТРА | |
Октомври 2018 г. | Октомври 2018 г. | Конфликти в работна и учебна среда | 8 | Сдружение БРТИМ |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Английски език | А2 (Основно ниво на владеене) | |
![]() |
Руски език | B2 (Самостоятелно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Класен ръководител | 9 клас | 2008/2009; 2007/2008; 2006/2007; 2005/2006; 2004/2005; 2003/2004; 2002/2003; 2001/2002 | |
Конструиране на облеклото | 9 клас | 2001/2002 | |
Технология на облеклото | 10 клас | 2004/2005 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Разновъзрастова група | ОБЕДИНЕНО ОБЩЕЖИТИЕ ЗА СРЕДНОШКОЛЦИ "МЛАДОСТ" | 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019 |
Педагогически | |
Социални умения | |
Технически умения | |
Първоначална професионална подготовка | |
Планиране на урок или на педагогическа ситуация | |
Работа в екип | |
Работа с родители и други заинтересовани страни | |
Професионално-педагогически |
Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност. Добър възпитател е този, който постоянно усъвършенства знанията и опита си. Стремя се да мотивирам и предизвикам креативност и съзнателност, да спомагам активно за създаване на интелигентни хора с гражданска позиция. Възпитанието е своеобразно общуване, в което същественото е уважението към личността на ученика. Ролята на възпитателя е да събуди желанието за саморазвитие и непрекъснато самоусъвършенстване. Подтиквам учениците да мислят, да търсят и откриват, съобразявайки се с индивидуалните потребности на всеки от тях, с възрастовите различия и със съответните педагогически техники за усвояване на необходимите знания. Всички ученици имат силни страни и целта на образованието е да ги надгражда. Новите условия изискват ново образование и обучение. Необходимо е възпитателят да се превърне в подпомагащ консултант, чиято цел е да направлява учениците сами да достигнат до желания резултат и да станат активни творчески личности. За съвременния български учител/възпитател е необходимо да усеща това, което прави като призвание, да се опитва да разбира учениците и да ги уважава, да ги провокира и така да ги учи да мислят, да бъде пример за подражание, да респектира, но и да им вдъхва доверие.
Мотивиране на личностното израстване на учениците Практическият опит показва, че интеграцията и интеркултурните взаимодействия могат да се реализират в етнически смесена образователна среда – такава, каквато е средата в нашето училище. Според мен, мисията на учителя е да подпомага свободната изява и личностното израстване на учениците си, ръководейки се и от Стратегията за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства. А практическата реализация на интеграцията е една от политиките, която се реализира в рамките на Европейския съюз в направления: осигуряване на равен достъп до образование; успешна социализация; съхраняване на културна идентичност; взаимно уважение и разбирателство. |