Националност: Българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0877663788
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2012 г. | Март 2013 г. | РЦПППО гр.Велико Търново | Ресурсен учител | |
Януари 2014 г. | До сега | ЦСОП гр.Велико Търново | Учител на ДУИ | |
Септември 2023 г. | До сега | Център за специална образователна подкрепа"Св.Теодосий Търновски"гр.Велико Търново | Старши учител на ученици с УИ |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 2020 г. | Септември 2020 г. | Основни правила за правопис в съвременния български език | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Основни пунктуационни правила в съвременния български език | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Обследване на гнозис,праксис и реч и значението им в логопедичната практика | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2020 г. | Октомври 2020 г. | Емоционална интелигентност на учениците | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2020 г. | Ноември 2020 г. | Създаване на подкрепяща среда | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Декември 2020 г. | Декември 2020 г. | Синдром на Down-възможност за интеграция и насоки към родителите | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2021 г. | Януари 2021 г. | Обучение на деца и ученици с девиантно поведение | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2021 г. | Януари 2021 г. | Европейски ден на здравословното хранене | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Април 2021 г. | Април 2021 г. | Пътят на книгата до нас | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Месенето на хляб като терапия | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Смятаме и пишем в първи клас | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2019 г. | Октомври 2019 г. | Работа с деца с ДЦП | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2019 г. | Октомври 2019 г. | Овладяване на емоции и предотвратяване на конфликти | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Категории лица със СОП | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Диагностика на деца със СОП | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Септември 2019 г. | Септември 2019 г. | Запознаване с изискванията на Наредба №15/2019.г.за статута и професионалното развитие на учителите,директорите и др. педагогически специалисти | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Декември 2019 г. | Декември 2019 г. | Организация на кетърингово събитие | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2020 г. | Януари 2020 г. | Методи на специалната педагогика | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2020 г. | Януари 2020 г. | Индивидуални и колективни средства за защита | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Май 2020 г. | Юни 2020 г. | Забавна математика | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Юни 2020 г. | Юни 2020 г. | Интегрирано и индивидуално обучение | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2018 г. | Ноември 2018 г. | Попълване и водене на училищната документация | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2018 г. | Ноември 2018 г. | Попълване и водене на училищната документация-2 част | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Декември 2018 г. | Декември 2018 г. | Екипно взаимодействие | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2019 г. | Януари 2019 г. | Да разберем и работим с деца и ученици със затруднения в сензорната обработка и интеграция | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Януари 2019 г. | Януари 2019 г. | Работа с деца от аутистичния спектър | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Февруари 2019 г. | Февруари 2019 г. | Решаване на проблеми | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Март 2019 г. | Март 2019 г. | Поведение на учители и ученици по време на бедствия и аварии | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Май 2019 г. | Май 2019 г. | Психологически подходи за преодоляване на познавателните затруднения при работа с деца със СОП | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Юни 2019 г. | Юни 2019 г. | Помощни средства и технологии за обучение на деца и ученици със СОП. Структуриране на пространството | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Септември 2017 г. | Септември 2017 г. | Оказване на педагогическа помощ на нови колеги,водещи за пръв път учебни предмети-въвеждаща квалификация | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Септември 2017 г. | Септември 2017 г. | Оказване на педагогическа помощ на нови колеги,водещи за пръв път учебни предмети-въвеждаща квалификация | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Октомври 2017 г. | Октомври 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2017 г. | Ноември 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Ноември 2017 г. | Ноември 2017 г. | Споделяне и популяризиране сред колектива на материали,методики и практики,като резултат от обученията през годините | 1 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Февруари 2018 г. | Февруари 2018 г. | Презентиране на спортни игри в часовете по физическа култура и спорт | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Март 2018 г. | Март 2018 г. | Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново | |
Април 2018 г. | Април 2018 г. | Презентиране на ястия в часовете по практика в професионална паралелка | 2 | ЦСОП гр.Велико Търново |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Руски език | B2 (Самостоятелно ниво на владеене) | |
![]() |
Македонски език | B2 (Самостоятелно ниво на владеене) |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Разновъзрастова група | ЦСОП гр.Велико Търново | 2023/2024; 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2017/2018; 2016/2017 |
Kлючът към ефективен урок е внимателното планиране. При планирането на един урок е важно да се вземат под внимание учебната програма на учениците, предварителни познания, ресурсите на класната стая, времевото ограничение и индивидуалните потребности на учениците. Няколко стъпки за планирането на един урок: - Съобразяване с индивидуалната учебна програма - Да се определят глобалните учебни цели,задачите и резултати от урока - План на урока - Да планираме урока според специфичните нужди на учениците -Използване на системата ДАК/приложение Cboard,специално разработено от Уницеф за алтрнативна комуникациия с невербални ученици,визуализацията в обучението,система PEKS,методика"Монтесори"с дейностите от ежедневието,които помагат за добиване на академични знания по занимателен,игрови и увлекателен начин.- Да се внесе настроение по време на изпълнението на урока - Обратна връзка- след изпълнението на урока е много важно да помислим върху това какво работи или не работи, за да направим по-ефективен план на бъдещите уроци.Според мен е абсолютно задължително съобразяването с индивидуалните особености на учениците още по време на планирането на урока.
Добрият учител гради своята философия върху ученето през целия живот. Добрият учител е онзи, който не се задоволява с постигнатото, а търси още, още и още. Усъвъренства постоянно знанията и опита си, умее да приема критика и съвети. Професията „Учител” за мен е любов, уважение и стимулиране уникалността и индивидуалността на всяко дете. Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност. Функциите на учителя са комплексни. За да изпълни своята мисия се налага той да влиза в редица роли, често се налага тези роли да се играят едновременно. В тази парадигма отчитам ролята на семейството и смятам, че въпреки натрупаните негативи в последно време връзката учител-родител не се прекъсва. Поставям детската личност в центъра на всяка дейност. Всяко дете има силни страни, които се стремя да разкрия и надграждам. „Възпитанието е наука, която научава нашите деца да живеят без нас.” Е. Легуве В ежедневната си работа използвам основните педагогически похвати: проблемни, провокиращи въпроси, указания. Най-вече - поощрения, похвали, които правят детето по-уверено и значимо. Тези педагогически похвати са съобразени с индивидуалните и възрастовите особености на децата, с новото време и неговите изисквания.
Познавам гласните,мога да ги открия Учениците по инструкция се впускат да открият определена гласна буква.Разполагат със шаблони на всички гласни букви, като чрез налагане на модела трябва да открият съвпадение с търсената гласна.Подсигуряваме цветна хартия,моливи ,флумастри,ножици лепило и конци,след което гласните могат да бъдат оцветявани,изрязвани,лепени,обточвани,всяка гласна може да бъде придружавана от асоцираща дума/А-Агне/.В процеса на работа използваме разказ,наблюдение,беседа,демонстрация,работа в група и разнообразни практически дейности.Чрез този вид развиваща игра се провокира интереса у учениците към усвояване на материала по Български език и литература,който за тях е доста труден и сложен.Тази добра практика помага за развитието на грубата и фината моторика,обогатява активния и пасивния речник на учениците,формира умения за работа с различни видове материали,развива пространствената ориентация,мисловните и паметови процеси и операции. |
|
Направи си сам картонена топка за баскетбол | |
Познавам формите и цветовете-интерактивна игра "Монтесори" |
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ноември 2016 г. | Май 2017 г. | Твоят час | Ръководител група | Министерство на образованието и науката | ||
Октомври 2022 г. | Юни 2023 г. | Занимания по интереси"Клуб Млад еколог" | Старши учител на ученици с УИ | Център за специална образователна подкрепа"Св.Теодосий Търновски"гр.Велико Търново |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Май 2014 г. | До сега | Синдикат на българските учители |