Учебни предмети и класове
Наименование на предмета |
Клас |
Учебни години |
|
Класен ръководител |
6 клас |
2019/2020 |
|
|
Класен ръководител |
7 клас |
2020/2021 |
|
|
Класен ръководител |
7 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
1 клас |
2022/2023 |
|
Учител по английски език |
2 клас |
2022/2023 |
|
Учител по английски език |
3 клас |
2022/2023 |
|
|
Учител по английски език |
4 клас |
2022/2023 |
|
|
Учител по английски език |
6 клас |
2022/2023 |
|
Учител по английски език |
7 клас |
2022/2023 |
|
Учител по английски език |
1 клас |
2019/2020 |
|
|
Учител по английски език |
3 клас |
2019/2020 |
|
Учител по английски език |
4 клас |
2019/2020 |
|
Учител по английски език |
5 клас |
2019/2020 |
|
Учител по английски език |
6 клас |
2019/2020 |
|
Учител по английски език |
7 клас |
2019/2020 |
|
|
|
Учител по английски език |
2 клас |
2020/2021 |
|
|
Учител по английски език |
4 клас |
2020/2021 |
|
Учител по английски език |
5 клас |
2020/2021 |
|
Учител по английски език |
6 клас |
2020/2021 |
|
Учител по английски език |
7 клас |
2020/2021 |
|
Учител по английски език |
1 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
2 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
3 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
5 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
6 клас |
2021/2022 |
|
|
Учител по английски език |
7 клас |
2021/2022 |
|
Учител по английски език |
1 клас |
2023/2024 |
|
Учител по английски език |
2 клас |
2023/2024 |
|
Учител по английски език |
3 клас |
2023/2024 |
|
Учител по английски език |
4 клас |
2023/2024 |
|
Учител по английски език |
5 клас |
2023/2024 |
|
Учител по английски език |
7 клас |
2023/2024 |
|
Групи
Група |
Учебно заведение |
Учебни години |
|
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.)
|
Девето основно училище ,,Пейо К. Яворов" |
2020/2021 |
|
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.)
|
Девето основно училище ,,Пейо К. Яворов" |
2021/2022 |
|
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.)
|
Девето основно училище ,,Пейо К. Яворов" |
2022/2023 |
|
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.)
|
Девето основно училище ,,Пейо К. Яворов" |
2023/2024 |
|
Умения и компетентности
|
|
Социални умения
Добри социални и комуникативни умения. Умения за работа в екип,умения за работа в мултикултурна среда, придобити по време на студентска бригада в САЩ, 2010г. Поддържане на добри отношения с учители, ученици, родители. Умения за работа в разнообразна и интензивна среда. |
|
Организационни умения
ДОБРИ ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ, ПРОДОБИТИ В РАБОТАТА КАТО УЧИТЕЛ. УМЕНИЯ ЗА РАБОТА С ДЕЦА НА РАЗЛИЧНА ВЪЗРАСТ, ПРИЛАГАНЕ НА РАЗЛИЧНИ ПОДХОДИ И МЕТОДИ. |
|
Технически умения
Работа с Мs office, Internet, Zoom, MS Teams, Bandicam, електронни учебници, интерактивни платформи и други. |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация |
|
Първоначална професионална подготовка |
|
Организиране и управление на образователния процес |
|
Оценяване на напредъка на децата/учениците |
|
Работа в екип |
|
Работа с родители и други заинтересовани страни |
|
Ориентиране към непрекъснато професионално развитие |
|
Определяне и постигане на цели |
|
Участие в дейността на Педагогическия съвет |
|
Организационни компетентности |
|
Методи на преподаване
- Игрови дейности, презентации, целящи по-лесното заучаване и прилагане на граматичните правила
- Дискусия – начин на изразяване на позиция
С методите си на преподаване се стремя да обхвана всички деца от класа. Работя фронтално, групово, индивидуално, като подготвям индивидуални материали за работа на учениците, съобразно възможностите им. Затова в часовете разпределям задачите за самостоятелно изпълнение според степента на трудност и възможностите на всяко дете.
Философия на преподаване
Новите условия изискват ново образование и обучение. Необходимо е учителя да се превърне в подпомагащ консултант, чиято цел е да направлява учениците сами да достигнат до желания резултат и да станат активни творчески личности. За съвременния български учител е необходимо да усеща това, което прави като призвание, да се опитва да разбира учениците и да ги уважава, да ги провокира и така да ги учи да мислят, да бъде пример за подражание, да респектира, но и да им вдъхва доверие.
Добри практики
|
|
Мисията на учителя Практическият опит показва, че интеграцията и интеркултурните взаимодействия могат да се реализират в етнически смесена образователна среда – такава, каквато е средата в нашето училище. Според мен, мисията на учителя е да подпомага свободната изява и личностното израстване на учениците си, ръководейки се и от Стратегията за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства. А практическата реализация на интеграцията е една от политиките, която се реализира в рамките на Европейския съюз в направления: осигуряване на равен достъп до образование; успешна социализация; съхраняване на културна идентичност; взаимно уважение и разбирателство. |
|