Националност: България
E-mail: [javascript protected email address]
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 1996 г. | Януари 2006 г. | ОУ "Пейо К. Яворов" | учител | |
Февруари 2010 г. | До сега | Девето основно училище "Пейо Крачолов Яворов", Благоевград | Учител по история и география |
Социални умения
|
|
Организационни умения
|
|
Технически умения Работа със софтуерни продукти, MS Office (Word, PowerPoint, Excel), Интернет |
|
Когнитивно-базирани умения
|
-Провокация на мисленето:
анализ,синтез,обобщение
-Дискусия- начин на изразяване на позиция
-Писмени разработки
-Тестови задачи с изборен отговор
-Задачи с отворен отговор
-Игрови дейности, презентации
-Лекционен метод
Добрият учител осигурява среда, в която учениците са спокойни и искат да учат, чувстват се приети и ценени и не се страхуват да правят грешки. Учителят е този, който трябва да намери подхода към всеки един ученик, да открие неговите силни страни и да ги използва максимално в часа, за да може да улесни намирането на пътя за усвояване на знанията и да накара детето да се чувства пълноценно. Преподаването е призвание, мисия , голяма отговорност. Преподавателските ми похвати се променят съобразно темата, аудиторията и времето. Отчитам ролята на семейството и смятам, че трябва заедно да работим върху развиването на индивидуалните потребности на ученика. Трябва да работим в посока за активно включване на учениците в процеса на учене . Моята философия на преподаване включва идеята, че учениците трябва да учат от преживяванията, събитията от реалния живот, които са значими за тях.
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Януари 2018 г. | До сега | Съюз на българските учители по география |
За 25 годишния си стаж съм преминала през няколко реформи и програми за обучение. Старанието и съвестното изпълнение на задълженията на учител са водещи за мен. През всички тези години аз се раздавам и като учител и като човек за моите ученици, защото те го заслужават.Отнасям се с уважение към тях и получавам тяхната обич и доверие, което е най - голямото постижение за мен. Учениците се променят , както и условията на живот.Учителят е длъжен да предвижда тези промени и сам бързо да се променя, а това е може би най - голямото предизвикателство. "Всички ученици се нуждаят от нашата енергия, от сърцето и от ума ни."