Националност: България
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0896735988
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Февруари 2017 г. | До сега | РЦПППО | ресурсен учител |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Октомври 2019 г. | Октомври 2019 г. | Професионално- квалификационна степен | Предучилищна и начална училищна педагогика | 5-та степен | ШУ "Епископ Константин Преславски"- гр. Варна | ||
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Професионално- квалификационна степен | ПУНУП | 4-та степен | ШУ "Епископ Константин Преславски", гр. Варна |
Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
---|---|---|---|---|---|
Юни 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | НИОПП- София | Сензорна интеграция- фактор в ранното детско развитие. Теория и практики | |
Септември 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | ЗЕТ ЕС КОНСУЛТ гр. Варна | "Екипна работа на персонала в образователните институции" | |
Юни 2020 г. | 32 часа | 2 кредита | КАРИН ДОМ- гр. Варна | "Семейно- медиирана интервенция" |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Педагогическа ситуация за 2 гр. по Околен свят на тема: Лична хигиена- " Зъбки бели, зъбки здрави" | 4 часа | РЦПППО | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | Учебни игри, тема:" Пъстри игри и занимания с пъстри материали" | 4 часа | РЦПППО | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Представяне на "Логопедично помагало на детския учител"- Пепи Добрева | 4 часа | РЦПППО | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Педагогическа ситуация в ДГ по Математика на тема: "Изравняване на количества. Броене и отброяване" | 4 часа | РЦПППО | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Работа с електронен дневник | 4 часа | РЦПППО - Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Основни подходи в арт терапията | 4 часа | РЦПППО - Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | "Специалните деца в детската градина" | 4 часа | РЦПППО - Добрич | |
Май 2023 г. | Май 2023 г. | Терапия с приказки | 4 часа | РЦПППО - Добрич |
Период от | Период до | Тип на квалификацията | Наименование | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Обучителен курс | Обучение по Ремелка | ФИЦЕ Интернационал | |
Октомври 2018 г. | Юли 2019 г. | Обучителен курс | Монтесори Метод за деца от 6 до 12 г. | Асоциация Монтесори- ръка за ръка | |
Октомври 2018 г. | Април 2019 г. | Обучителен курс | Монтесори Метод за деца от 0 до 6 г. | Асоциация Монтесори- ръка за ръка | |
Декември 2022 г. | Декември 2022 г. | Обучителен курс | Практическа дейност с деца със специални образователни потребности по метода "Монтесори" | "Карин дом"- гр. Варна |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Разновъзрастова група | ОУ "Стефан Караджа", ОУ" Неофит Рилски", ПГ по ТС" М. В. Ломоносов" | 2020/2021 |
Социални умения Комуникативност, толерантност, емпатия. Способност за сътрудничество в екип. Умения за организационна дейност. Умения за преодоляване на възникнали конфликтни ситуациии. |
|
Организационни умения Координация на дейности свързани с естеството на работа, координация и сътрудничество с колеги и родители. Своевременно и коректно водене на задължителната документация. Подготовка, организиране и изпълнение на информационни семинари. Организиране на екипни срещи. Разработване на график за работа, работа с родители, консултации с учители. |
|
Технически умения Умения за работа с компютърни програми- Microsoft Word, Power Point, Excel |
|
Педагогически Приемане и подкрепяне индивидуалността на всяко дете или ученик . Умения за идентифициране равнище, компетентност, особености и предпочитания в индивидуален план. Владея различни методи за планиране, адаптиране на образователния процес, разработване на различни образователни материали, свързани с поставените цели в процеса на обучение и възпитание и с очакваните резултати за всяко дете или ученик със специални образователни потребности. Оценявам адекватно качествата и пригодността на учебните и образователните материали, разработени в съответствие с индивидуалните образователни потребности на всяко дете или ученик. |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация Съобразявам изискванията си към децата и учениците със специални потребности с възрастовите им особености и с образователните им потребности, като използвам подходящи образователни стратегии, методи и техники, които: -мотивират учениците и стимулират личностното им развитие, -стимулира се дейностния подход в обучението "учене чрез правене", -обогатява се житейския и познавателния опит |
|
Оценяване на напредъка на децата/учениците Използвам различни методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвояване на учебното съдържание съобразно възрастовите и индивидуалните особености на ученика, спецификата на предметната област и конкретна учебна ситуация. Отчитат се резултатите от обучението и постигнатото равнище на компетентности по индивидуалната учебна програма по съответния учебен предмет за детето, ученика. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Февруари 2017 г. | До сега | СБУ- КНСБ | |
Септември 2017 г. | До сега | НАРУ |
Дата | Тема | Вид | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|
07.02.2019 г. | "Необходими документи при осигуряване на допълнителна подкрепа за личностно развитие" | Семинар | ДГ №23- Добрич и ПГ по ТС "М. В. Ломоносов"-Добрич |