Националност: Българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0885748578
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 1985 г. | Август 1986 г. | ДДЮ“П.Цвикев“ с.Беброва | възпитател | |
Септември 1994 г. | Март 1995 г. | ІVОУ“Св.П.Евтимий“ Г.Оряховица | учител AE | |
Май 1997 г. | Юни 1997 г. | ОУ“П.Р.Славейков“ В.Търново | учител АЕ | |
Септември 1997 г. | Февруари 1998 г. | ОУ „Д-р П. Берон“ гр. Дебелец | учител АЕ | |
Септември 1998 г. | Юни 2001 г. | ОУ“Св.П.Евтимий“ В.Търново | учител АЕ | |
Септември 2001 г. | Август 2002 г. | ХГ"Св. св. Кирил и Методий" В.Търново | учител АЕ | |
Септември 2002 г. | Август 2005 г. | ОУ“Бачо Киро“ В.Търново | учител АЕ | |
Януари 2008 г. | Септември 2008 г. | СОУ“А.Каралийчев“ Стражица | учител АЕ | |
Ноември 2009 г. | Май 2010 г. | 29 СУ“Кузман Шапкарев” София | учител АЕ | |
Ноември 2010 г. | Юни 2012 г. | 108 СУ"Никола Беловеждов" София | старши учител АЕ | |
Септември 2017 г. | Юни 2018 г. | ЦСОП "Иван Вазов" с.Ново село | възпитател | |
Октомври 2019 г. | Октомври 2021 г. | СУ“Св.Кл.Охридски“, с.Камен | старши учител на деца с умствена изостаналост | |
Октомври 2021 г. | До сега | ЦСОП "Св.Т.Търновски" | старши учител на деца с умствена изостаналост |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Английски език | C2 (Свободно ниво на владеене) | |
![]() |
Руски език | C2 (Свободно ниво на владеене) |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Преподаване на деца със СОП | 6 клас | 2022/2023 | |
Преподаване на деца със СОП | 8 клас | 2022/2023 | |
Преподаване на деца със СОП | 9 клас | 2022/2023 |
Оценяване на напредъка на децата/учениците При оценяването на учениците се ръководя от държавните образователни стандарти за оценяване на резултатите от обучението. Прилагам инструментариум за проверка и оценка на постигнатите резултати чрез точни и ясни критерии, които важат еднакво за всички ученици. Запознавам учениците с показателите за оценяване на знанията и уменията. Осигурявам обективна и навременна информация за индивидуалното развитие и за постигнатите резултати на учениците, като информирам родителите чрез ученическия бележник и електронния дневник на училището. По график всяка седмица провеждам консултации с ученици, с цел индивидуална работа по пропуснатото учебно съдържание . |
Начините на учене на децата са толкова различни, колкото цветовете на дъгата. Изучаването и познаването на стиловете на учене на децата със СОП е ключът към тяхното разбиране и прилагането на ефективни подходи в преподаването. Детето е уникално във всеки един етап от своето развитие. За да се помогне на децата със специални образователни потребности да развият потенциалните си възможности за учене, е необходимо да се разкрият техните индивидуални особености. С тенденцията училището да се съсредоточава все повече върху индивидуалните особености на учениците (диференциална педагогика), информацията относно стиловете на учене може да помогне на учителя да стане почувствителен към различията им. Тя може да послужи като ръководен принцип в проектирането на образованието.Стилът на учене отразява индивидуалните предпочитания към начините за възприемане и преработване на информацията. В процеса на обучение учащият прилага собствен стил на учене, но в зависимост от характера на учебната задача и начина на преподаване се реализира стилово приспособяване, което действа като цялостен устойчив модел и определя поведението на учене.В работата си използвам съставяне на мемокарти; рисуване на символи и картини по дъската; при преподаване активно движение пред учениците, силно четене на глас; ползване на материални макети;прилагане на технологията на програмираното обучение; контрастни цветове; стремеж към автоматизация на действията; да се използват възможностите на компютъра за онагледяване (презентация); създаване на аудиозаписи, които могат да се ползват от учениците.
Преподаване на деца със СОП Играта на детето ни дава информация за отделните сензорни системи ( зрителна, слухова, тактилна, вестибуларна и проприоцептивна) и тяхното функциониране в синхрон. Адекватно избраната и модифицирана като правила игра, би могла да използва водещата дейност на детето( например движението), стимулирайки и останалите канали за приемане и преработка на информацията. Играта е дейност, която представя възможност да се стимулират всички области на развитие на детето. Играта е дейността, която свързва светът на възрастните с този на децата, затова трябва да бъде основно средство за стимулиране и комуникация. Децата и учениците със СОП се нуждаят от различна времева рамка от останалите ученици, за да изпълнят работните и ежедневни си задачи и отговорности; Необходимо е да използваме помощни технологии /калкулатор, диктофон, компютър и др./ и софтуерни приложения /образователни програми, игри, релаксиращи и логически компоненти/, за да облекчим учебния процес. Всеки ден ние ще се учим на нови варианти за обучение на всички деца, без значение на различието, което те имат. |
повишение от учител в старши учител |
Наименование | Дата | Описание | |
---|---|---|---|
Посещение на библиотеката в с.Г.Сеновец | 30.05.2023 г. | Във връзка с 24-ти май посетхме библиотеката,прочетохме творби на поета Ц.Гинчев, Иван Вазов и А.Каралийчев.Видяхме материал за създаването на българската писменост. |
|
Честване на Каралийчевите дни с драматизация на приказката "Старите хора" | 16.05.2023 г. | Отбелязахме Каралийчевите дни с драматизация на приказката "Старите хора" |
|
24-ти Май Отбелязване на настъпващия празник | 17.05.2023 г. | Отбелязахме настъпващия празник с кратка програма ,викторина и много танци. |
|
Коледно тържество | 23.12.2022 г. | Отбелязахме настъпващия коледен празник с програма ,веселие и много подаръци за децата. |
|
Откриване на учебната година | 15.09.2022 г. | Тържествено откриване на учебната година,водосвет за здраве на всички деца. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 1998 г. | До сега | Синдикат на българските учители |
Участие в курсове и обучения.