E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0878988991
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 2010 г. | До сега | Девето основно училище "Пейо Кр. Яворов" - Благоевград | старши учител по математика | |
Септември 2009 г. | Юни 2010 г. | Професионална гимназия по икономика "Иван Илиев" -Благоевград | учител по математика | |
Септември 2008 г. | Юли 2009 г. | Девето основно училище "Пейо КР. Яворов" - Благоевград | помощник-учител | |
Септември 2005 г. | Юни 2008 г. | Основно училище в с. Бело поле | учител по математика | |
Септември 2004 г. | Септември 2005 г. | XI ОУ "Христо Ботев" -Благоевград | учител по математика | |
Септември 1998 г. | Септември 2000 г. | Природо-математическа гимназия "Акад. Сергей Корольов" - Благоевград | учител по физика и астрономия | |
Септември 1996 г. | Септември 1998 г. | Седмо средно училище "Кузман Шапкарев" - Благоевград | учител по математика | |
Септември 1992 г. | Септември 1996 г. | Шесто СУ "Иван Вазов" - Благоевград | учител по математика |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Математика | 5 клас | 2016/2017 | |
Човекът и природата | 5 клас | 2016/2017 | |
Информационни технологии | 5 клас | 2016/2017 | |
Математика | 6 клас | 2016/2017 | |
Човекът и природата | 6 клас | 2016/2017 | |
Информационни технологии | 6 клас | 2016/2017 | |
Математика | 7 клас | 2016/2017 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2016/2017 | |
Информационни технологии | 7 клас | 2016/2017 | |
Математика | 5 клас | 2017/2018 | |
Човекът и природата | 5 клас | 2017/2018 | |
Информационни технологии | 5 клас | 2017/2018 | |
Математика | 6 клас | 2017/2018 | |
Човекът и природата | 6 клас | 2017/2018 | |
Информационни технологии | 6 клас | 2017/2018 | |
Математика | 7 клас | 2017/2018 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2017/2018 | |
Информационни технологии | 7 клас | 2017/2018 | |
Математика | 5 клас | 2018/2019 | |
Информационни технологии | 5 клас | 2018/2019 | |
Математика | 6 клас | 2018/2019 | |
Информационни технологии | 6 клас | 2018/2019 | |
Математика | 7 клас | 2018/2019 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2018/2019 | |
Информационни технологии | 7 клас | 2018/2019 | |
Математика | 5 клас | 2019/2020 | |
Човекът и природата | 5 клас | 2019/2020 | |
Информационни технологии | 5 клас | 2019/2020 | |
Математика | 6 клас | 2019/2020 | |
Човекът и природата | 6 клас | 2019/2020 | |
Информационни технологии | 6 клас | 2019/2020 | |
Математика | 7 клас | 2019/2020 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2019/2020 | |
Информационни технологии | 7 клас | 2019/2020 | |
Математика | 5 клас | 2020/2021 | |
Математика | 6 клас | 2020/2021 | |
Математика | 7 клас | 2020/2021 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2020/2021 | |
Математика | 5 клас | 2021/2022 | |
Математика | 6 клас | 2021/2022 | |
Математика | 7 клас | 2021/2022 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2021/2022 | |
Биология и здравно образование | 7 клас | 2021/2022 | |
Химия и опазване на околната среда | 7 клас | 2021/2022 | |
Математика | 6 клас | 2022/2023 | |
Компютърно моделиране и информационни технологии | 6 клас | 2022/2023 | |
Математика | 7 клас | 2022/2023 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2022/2023 | |
Химия и опазване на околната среда | 7 клас | 2022/2023 | |
Биология и здравно образование | 7 клас | 2022/2023 | |
Информационни технологии | 7 клас | 2022/2023 | |
Математика | 5 клас | 2023/2024 | |
Човекът и природата | 5 клас | 2023/2024 | |
Математика | 7 клас | 2023/2024 | |
Компютърно моделиране и информационни технологии | 7 клас | 2023/2024 | |
Физика и астрономия | 7 клас | 2023/2024 | |
Химия и опазване на околната среда | 7 клас | 2023/2024 | |
Биология и здравно образование | 7 клас | 2023/2024 | |
Математика - разширена подготовка | 5 клас | 2023/2024 | |
Математика-ООП | 5 клас | 2024/2025 | |
Математика-ООП | 6 клас | 2024/2025 | |
Математика - разширена подготовка | 5 клас | 2024/2025 | |
Математика - разширена подготовка | 6 клас | 2024/2025 | |
Човекът и природата | 6 клас | 2024/2025 | |
Компютърно моделиране и информационни технологии | 5 клас | 2024/2025 | |
Компютърно моделиране и информационни технологии | 6 клас | 2024/2025 |
Социални умения Способност за комуникация с колеги |
|
Организационни умения Умения за работа в екип Емоционална устойчивост, тактичност, самостоятелност, организираност, честност, отговорност |
|
Технически умения Работа с Microsoft office Word, Excel, Power Point, Internet. Познанията ми дават възможност да получавам достъп до разнообразна допълнителна информация, която използвам в образователно-възпитателния процес и ми помага успешно да мотивирам учениците при тяхната подготовка |
|
Когнитивно-базирани умения Реализирам педагогическо взаимодействие чрез разнообразни методи и форми на преподаване, създаване и поддържане в процеса на обучение на среда, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимоотношения по повод на учебния процес между учител и ученик. |
|
Първоначална професионална подготовка Първоначалната подготовка на учителя и непрекъснато професионално развитие са от решаващо значение, за да се гарантират компетентности, умения и знания, които позволяват да се реагира при различни ситуации в класната стая |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация Планирам урока от няколко части: Формулиране на темата на урока цели на урока указания за учебни помагала тип на урока формиране на основни понятия метод на обучение - устно, писмено, самостоятелна работа домашна работа завършване на урока |
|
Организиране и управление на образователния процес При организиране и управление на образователния процес отчитам конкретните особености на всеки ученик - възрастови, когнитивни и емоционални. Използвам иновативни методи в работата си - учебници, учебни помагала, електронни учебници за нагледно усвояване на материала. Осигурявам на учениците възможност да упражнят и приложат придобитите знания, да развият творческо мислене и мотивация за самостоятелна работа по групи, работа по проекти и презентации. |
|
Оценяване на напредъка на децата/учениците При оценяване се ръководя от държавните образователни стандарти за оценяване на резултатите от обучението. Прилагам инструментариум за проверка и оценка на постигнатите резултати чрез ясни и точни критерии, които важат еднакво за всички ученици. |
|
Управление на процесите в отделни групи или паралелки Притежавам умения да организирам, координирам и контролирам дейностите по време на преподаването, поддържам необходимата дисциплина и работна атмосфера в класа, знания и умения за работа с ученици със затруднения, като организирам различни форми на взаимодействия, основани на взаимно доверие и уважение. |
|
Kариерно ориентиране и консултиране При кариерното консултиране учениците от VII клас придобиват разширени познания за различни професии и техните характеристики, изграждат представа за собствените силни страни, интереси и предпочитания. Извършват се дейности по кариерно ориентиране като запознаване с професии - използват се презентации, лекции, филми. |
|
Работа в екип В училище учениците се научават да спазват правилата на класната стая, които включват фокус върху ученето, уважение и изслушване, изпълнение на задачите в срок. Тези правила улесняват и груповата работа. Развивам умението за работа в екип, защото по този начин класът се развива като общност. |
|
Работа с родители и други заинтересовани страни В IX ОУ ключът към продуктивната и положителна комуникация родител - училище обхваща родители, учители, администратори, външни лектори, треньори, ръководители на клубове, ресурсни учители, психолог и логопед. Работейки в синхрон и поддържайки ефективна комуникация, родителите и училището ще спомогнат много за успеха на учениците. |
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Май 2019 г. | Юни 2019 г. | "Подкрепа за успех" | Преподавател | Министерство на образованието и науката | През учебна 2018 - 2019г. водих групи V и VII клас за допълнителни обучения по математика по проект "Подкрепа за успех" |
|
Ноември 2019 г. | Септември 2020 г. | "Подкрепа за успех" | Преподавател | Министерство на образованието и науката | През учебна 2019-2020г. водих групи V и VI клас по проект "Подкрепа за успех" за допълнително обучение по математика към Министерство на образованието и науката |
|
Ноември 2020 г. | Юни 2021 г. | "Подкрепа за успех" | Преподавател | Министерство на образованието и науката | През учебна 2020-2021г. водих групи V и VI клас по проект "Подкрепа за успех" за допълнително обучение по математика към Министерство на образованието и науката |
|
Декември 2021 г. | Юни 2022 г. | "Подкрепа за успех" | Преподавател | Министерство на образованието и науката | През учебна 2021-2022г. водих групи V, VI и VII клас по проект "Подкрепа за успех" за допълнително обучение по математика към Министерство на образованието и науката |
|
Октомври 2023 г. | Ноември 2023 г. | Равен достъп до училищно образование в условията на кризи | ръководител | Министерство на образованието и науката | ||
Октомври 2023 г. | Август 2024 г. | Национална програма "Иновации в действие" | партньор | Министерство на образованието и науката | ||
Септември 2024 г. | Юни 2024 г. | Национална програма "Иновации в действие" | партньор | Министерство на образованието и науката | През учебната 2023/2024г. участвах в проект по национална програма "Иновации в действие" в гр. Бургас |
|
Февруари 2025 г. | Юни 2025 г. | Национална програма "Иновации в действие" | партньор | Министерство на образованието и науката | През месец февруари 2025г. участвах в проект по "Иновации в действие" в град Гоце Делчев |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 1998 г. | До сега | Съюз на физиците в България |