Националност: Българска
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0887363576
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Октомври 1988 г. | Август 2006 г. | Помощно училище " Отец Паисий" - гр. Благоевград | Възпитател | |
Септември 2006 г. | Август 2010 г. | РЦПИОВДУСОП - гр. Благоевград | Ресурсен учител | |
Септември 2010 г. | Ноември 2017 г. | РЦПППО - гр. Благоевград | Старши ресурсен учител | |
Декември 2017 г. | До сега | ДЕВЕТО ОУ "Пейо Крачолов Яворов" - гр. Благоевград | Старши ресурсен учител |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2022 г. | Ноември 2022 г. | Изпитите след седми клас | 1 | ДЕВЕТО ОУ "Пейо Крачолов Яворов" - гр. Благоевград | |
Януари 2024 г. | Януари 2024 г. | Открита педагогическа практика | 1 | ДЕВЕТО ОУ "Пейо Крачолов Яворов" - гр. Благоевград |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Преподаване на деца със СОП | 1 клас; 2 клас; 3 клас; 4 клас; 7 клас | 2023/2024 |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Четвърта подготвителна група (ПГ-6г.) | Девето ОУ „Пейо Крачолов Яворов“ – гр. Благоевград | 2023/2024 |
- Винаги се старая да имам съвременен подход при общуването с децата и учениците със СОП
- Използвам подходящи образователни техники и разнообразни методи в зависимост от поставените цели и задачи, заложени в План за подкрепа и Индивидуалните учебни програми, специфични за децата и учениците със СОП
- Провокирам интереса на учениците в търсене, подбор и работа с различни източници на информация
- Старая се да формирам разбиране за ученето като съзнателно усилие, изискващо самодисциплина, организация и отговорност
Аз вярвам, че:
- Целта на образованието е развитието на автономна, "уникална" личност.
- Ролята на учителя е на медиатор, подкрепящ, сътрудник, стимулиращ, провокиращ, справедлив.
- Акцентът е върху "знанията как..." и "умението да..."
- Смисълът на допълнителната подкрепа е да се осигури допълнителен и различен ресурс-начин за достойно преживяване за учене, научаване и участие в естествената им социална среда, съобразно техните оптимални възможности.
Подкрепата представлява онази опора, която помага на човек да се придвижва напред. Ползата за личностното развитие ще дойде от тези учители, които имат способността да предадат учениците вълнението си за знанието в света, за човешките изобретения и културата, по начин, по който ще го свържат с вълнението си за съдбата на самото дете и за изборите, които то ще направи.
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Септември 2020 г. | Септември 2021 г. | Обучение на ученици от аутистичния спектър по програма КТМ | Ресурсен учител | Фондация "Образователно Равенство Аутизъм - България" |
Период от | Период до | Наименование | Участие като | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|---|
Септември 2018 г. | Септември 2020 г. | „Inclusive education-by Default or by design“ по програмата на ERASMUS+ - | Ресурсен учител | ERASMUS+ | ||
Септември 2022 г. | Март 2023 г. | Подкрепа за приобщаващо образование | Учител, работещ на пакетен принцип | Девето ОУ "Пейо Крачолов Яворов" - гр. Благоевград | Прилагане на модели на обучение, разработени от педагогически специалисти чрез иновативни адаптивни подходи за включване в образователния процес и за осъществяване на приобщаващо образование. |
Наименование | Дата | Описание | |
---|---|---|---|
Патронно тържество; спортен празник и др. | 17.02.2023 г. | Участие в организирането и провеждането на училищни тържества, спортни мероприятия и др. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Март 2012 г. | До сега | Национална Асоциация на Ресурсните Учители /НАРУ/ - България | |
Юли 2016 г. | До сега | СБУ |
Като учител с дългогодишна /34 год./ практика, мисля че се справям много добре с изпълнението на основните си дейности и отговорности:
- подпомагам децата/учениците със СОП с цел да се разкрият и доразвият индивидуалните им способности, възможности, интереси и особености
- изучавам и контролирам взаимоотношенията в детскити колективи, влиянията на социалната среда, мотивацията и ценностната ориентация
- работя за регулиране на взаимоотношенията в семейството и в учебната среда
- участвам активно във всички ЕПЛР/екип за подпомагане на личностното развитие/ в училището
- подпомагам дейността на колегите, заемащи длъжността "младши учител"
- оказвам помощ на учителите при избора на методически инструментариум, използвам и показвам ефективни методи при организацията и провеждането на образователно-възпитателния процес.
напянъх
В този век на непрекъснато технологично и иновативно еволюиране, за да просперирам е нужно:
- да насоча вниманието на децата/учениците към използването на новостите в информационните технологии с цел усъвършенстване тяхното обучение - допълнителна информация, подбор и селекция
- да посещавам курсове и обучения в областта на специалната педагогика; участие в педагогически форуми, семинари, конференции и обмяна на опит
- усъвършенстване уменията ми за планиране и подбор на подходящи, нови и интересни методи, средства и материали
- развитие на други иновативни методи за обучение
- участие в различни проекти и програми, свързани с приобщаващото образование.