Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2018 г. | До сега | ЦСОП с. Ново село | старши учител | |
Септември 2017 г. | Септември 2018 г. | СУ”СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ГР. ИГНАТИЕВО | Старши Ресурсен учител | |
Януари 2017 г. | Септември 2017 г. | ОУ”ВАСИЛ АПРИЛОВ” ГР. ВАРНА | Старши Ресурсен учител | |
Септември 2014 г. | Август 2016 г. | РЦПИОВДУСОП гр. Варна | Старши Ресурсен учител | |
Октомври 2006 г. | Септември 2014 г. | РЦПИОВДУСОП гр. Велико Търново | Старши Ресурсен учител | |
Декември 2002 г. | Януари 2006 г. | ПУ ''Иван Вазов'', с. Ново село | Възпитател | |
Април 1999 г. | Септември 2000 г. | ОУ '' Христо Ботев'' гр. Велико Търново | Учител | |
Септември 1995 г. | Юни 1998 г. | СОУ ''Г. С. Раковски'', гр. Велико Търново | Възпитател | |
Януари 1995 г. | Юли 1995 г. | СОУ '' Отец Паисий'', с. Горна Брезница, общ. Кресна | Учител |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 1990 г. | Юни 1994 г. | Висше - магистър | ВТУ ''Св.Св. Кирил и Методий'', гр. Велико Търново | Начална училищна педагогика |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Юни 2004 г. | Април 2005 г. | Педагогика на интелектуалната недостатъчност | Учител в специално училище, олигофренопедагог | 1-ва степен | ВТУ ''Св.Св. Кирил и Методий'', гр. Велико Търново |
Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
---|---|---|---|---|---|
Декември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | ВТУ ''Св.Св. Кирил и Методий'', гр. Велико Търново | Превенция на агресията в образователната среда | |
Април 2021 г. | 16 часа | 1 кредит | Сдружение "Алтернатива за теб" гр.Велико Търново | Иновативни методи в преподаването, съвременни методи за оценяване на учебните резултати |
Език | Ниво на владеене | ||
---|---|---|---|
![]() |
Английски език | B2 (Самостоятелно ниво на владеене) | |
![]() |
Руски език | C1 (Свободно ниво на владеене) |
Социални умения Работата ми с деца и ученици със специални образователни потребности ме е научила да се вслушвам още по - внимателно в техните думи, нужди, страхове и желания. За да се постигне това са нужни да имаш добре развита емпатия,да си комуникативен,да умееш да работиш в екип, умения за преодоляване на конфликтни ситуации. |
|
Организационни умения Организационните умения са пряко свързани с естеството на работа.Умение за координиране на дейностите,за сътрудничество с колеги, родители, настойници и институции.Коректно водене на задължителната документация, участие в падагогически съвети и изпълнение на взетите решения, участие в методически и организационни форми,свързани с дейнастта на институцията.Умение за бързо вземане на решение при възникнала ситуация. |
|
Технически умения Умение за работа с операционни системи Excel, Windows, PowerPoint, интерактивна бяла дъска, с интернет приложения, MS Offise Word. |
Методите които използвам са пряко свързани с индивидуалните способности и особености на учениците, като взимам предвид и степента на увреждане. Прилагам индивидуален и диференциран подход. Обучена съм да работя със системите P.E.C.S. , TEACCH, метода Монтесори.
Няма човек, който да не може да се научи и на най-простичките, ежедневни дейности. На всеки ученик трябва да се даде възможността да изяви и развие своя потенциал. Да си учител не е леко.Това е призвание, осъзнаване голямата отговорност, която носиш за формирането на учениците като личности, за тяхното бъдеще.За да може учителя свободно да изпълнява нелеката си професия, той трябва да е освободен от ненужната административна тежест, от несвойствени за професията дейности, от големия натиск от страна на родители и обществото.
Мариана Кожухарова Умение за работа с електронен дневник. Преподаване в електронна среда, ползвайки различни онлайн платформи за комуникация. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 2018 г. | До сега | Синдикат на българските учители (СБУ) - КНСБ |