Януари 2023 г. |
Януари 2023 г. |
Развитие на практически умения в часовете от професионалната подготовка сп. „ Работник в производството на кулинарни изделия в ЗХР, проф. „ Работник в |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Февруари 2023 г. |
Февруари 2023 г. |
Китайски ресторант – символ на световно признато кулинарно изкуство |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Февруари 2023 г. |
Февруари 2023 г. |
Интерактивно и педагогическо взаимодействие при преподаване на тема по география. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
Карта за оценка. Функционално оценяване на дете със СОП. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
Индивидуален учебен план. - За общообразователна подготовка - За професионална подготовка - За профилирана подготовка |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Март 2023 г. |
Март 2023 г. |
План за подкрепа. Видове подкрепи за личностно развитие – обща и допълнителна подкрепа. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Април 2023 г. |
Април 2023 г. |
Индивидуални учебни програми - за учебните предмети от общо подготвителна група и за учебните програми за професионална подготовка. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Май 2023 г. |
Май 2023 г. |
Отчитане на индивидуалните учебни програми и план за подкрепа. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Юни 2023 г. |
Юни 2023 г. |
Учебно- практическо занятие по пожарна безопасност в ЦСОП. Правила за действие с уреди за пожарогасене |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Юни 2023 г. |
Юни 2023 г. |
Цели и видове оценяване в процеса на училищното образование. |
1 |
ЦСОП"Св. Теодосий Търновски" |
|
Септември 2023 г. |
Септември 2023 г. |
Карта за функционална оценка. Приложения 1 и 2. |
2 |
|
|
Октомври 2023 г. |
Октомври 2023 г. |
План за подкрепа |
2 |
|
|
Октомври 2023 г. |
Октомври 2023 г. |
Дигиталните средства, ресурси и технологии в образователния процес |
1 |
|
|
Ноември 2023 г. |
Ноември 2023 г. |
„ Ръка за ръка“- сътрудничество с родителите |
1 |
|
|
Ноември 2023 г. |
Ноември 2023 г. |
Изработване на маска против обгазяване с подръчни средства |
2 |
|
|
Декември 2023 г. |
Декември 2023 г. |
Оценяването като мотивиращ фактор в процеса на учене |
1 |
|
|
Декември 2023 г. |
Декември 2023 г. |
Изготвяне на План за подкрепа по конкретен случай |
2 |
|
|
Януари 2024 г. |
Януари 2024 г. |
Игрови подход в обучението. Ученето чрез игра. |
1 |
|
|
Февруари 2024 г. |
Февруари 2024 г. |
Творческите игри и тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата |
1 |
|
|
Февруари 2024 г. |
Февруари 2024 г. |
Управление на дисциплината в класната стая |
1 |
|
|
Март 2024 г. |
Март 2024 г. |
Как да изготвим пълна карта за функционална оценка |
2 |
|
|
Март 2024 г. |
Март 2024 г. |
Техники за работа с деца със СОП и противопоставящо поведение |
1 |
|
|
Април 2024 г. |
Април 2024 г. |
Как да разбираме и подкрепяме деца и ученици със СОП |
1 |
|
|
Април 2024 г. |
Април 2024 г. |
Изготвяне на седмично разписание на учебните часове |
2 |
|
|
Май 2024 г. |
Май 2024 г. |
Системата от компетентности в начален етап и специалното образование. Компетентностен подход и социални умения |
1 |
|
|
Септември 2024 г. |
Септември 2024 г. |
Модели за позитивно взаимодействие и превенция на агресивните прояви на децата и учениците-беседа |
1 |
|
|
Септември 2024 г. |
Септември 2024 г. |
Ръководство за функциониране и управление на пространства за интензивна допълнителна подкрепа. |
1 |
|
|
Септември 2024 г. |
Септември 2024 г. |
Ръководство за функциониране и управление на пространства за интензивна допълнителна подкрепа. |
|
|
|
Октомври 2024 г. |
Октомври 2024 г. |
Обсъждане и изготвяне на единен годишен план за развитие на комуникативните способности и обучение чрез използване на ДАК. |
|
|
|
Октомври 2024 г. |
Октомври 2024 г. |
Игри за деца с аутизъм |
|
|
|
Ноември 2024 г. |
Ноември 2024 г. |
Вербално поведенчески подход-създаване на подкрепители и комуникация чрез поискване. |
|
|
|
Ноември 2024 г. |
Ноември 2024 г. |
Игровия подход при сензорната интеграция. Пясъчна игрова терапия. |
|
|
|
Декември 2024 г. |
Декември 2024 г. |
Професионална подготовка |
|
|
|
Декември 2024 г. |
Декември 2024 г. |
Преподаване чрез изкуство |
|
|
|
Януари 2025 г. |
Януари 2025 г. |
Използване на иновативни методи на обучение. |
|
|
|
Януари 2025 г. |
Януари 2025 г. |
В час по математика с ученик със СОП. |
|
|
|
Февруари 2025 г. |
Февруари 2025 г. |
Изкуственият интелект в помощ на учителя. |
|
|
|
Февруари 2025 г. |
Февруари 2025 г. |
Обучение в рецептивни езикови умения и вербални операнти |
|
|
|
Март 2025 г. |
Март 2025 г. |
Техники за работа с деца със СОП и противопоставящо се поведение. |
|
|
|
Март 2025 г. |
Март 2025 г. |
Споделяне на добри практики от часовете по учебна практика- презентация. |
|
|
|
Април 2025 г. |
Април 2025 г. |
Сензорно интегративна дисфункция |
|
|
|
Април 2025 г. |
Април 2025 г. |
Ерготерапевтични практики при работа с деца и ученици със СОП |
|
|
|
Май 2025 г. |
Май 2025 г. |
Как да насърчим самостоятелността на дете с аутизъм? |
|
|
|
Май 2025 г. |
Май 2025 г. |
Попълване на кратка Карта за функционална оценка във връзка с писмо РД22-1674/ 15.05.2025г. от Директора на РУО, инж. Розалия Личева |
|
|
|
Юни 2025 г. |
Юни 2025 г. |
В час по БЕЛ с ученик със СОП |
|
|
|