Националност: Българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0889828612
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2013 г. | До сега | РЦПППО | старши ресурсен учител | |
Октомври 2005 г. | Септември 2013 г. | ОССУ | възпитател/ социален педагог |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 2015 г. | Август 2016 г. | Висше - магистър | Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий" | Педагогика на деца със специални образователни потребности |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Юни 2017 г. | Септември 2017 г. | Педагогика на деца със СОП | Педагогика на деца със специални образователни потребности | 5-та степен | Тракийски университет - Стара Загора |
Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
---|---|---|---|---|---|
Септември 2019 г. | 16 часа | 1 кредит | Зет Ес Консулт ЕООД - град Варна | "Арт терапевтични техники в работата за обща и допълнителна подкрепа на деца и ученици" - Грузия | |
Ноември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | "Какво ни кара да действаме и как да мотивираме себе си и другите" | ||
Ноември 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | "Мотивация на работното място и развитие на екипната работа" | ||
Юни 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Национален институт за образование и приобщаващи политики ЕООД | "Сензорна интеграция - фактор в ранното детско развитие. Теория и практики. | |
Септември 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Зет Ес Консулт ЕООД - град Варна | "Екипна работа на персонала в образователните институции" | |
Май 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Национален институт за образование и приобщаващи политики ЕООД | "Помощни средства и технологии в обучението на деца и ученици" | |
Май 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Национален институт за образование и приобщаващи политики ЕООД | "Организиране на ДПЛР в детски градини и училища" | |
Март 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | ВТУ "Св. Св.Кирил и Методий" - В. Търново | "Педагогическо взаимодействие между обектите и субектите в образователната система" | |
Октомври 2022 г. | 16 часа | 1 кредит | Школо | Работа с електронен дневник, намаляване на административната тежест за учители и ръководство и повишаване ангажираността на родители |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Основни подходи в арт терапията | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | "Специални деца в детската градина" | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Работа с електронен дневник | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Изравняване на количества, броене и отброяване - педагогическа ситуация по математика | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Представяне на логопедично помагало на детския учител | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | Пъстри игри и занимания с пъстри материали | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Лична хигиена - педагогическа ситуация -2 група Околен свят | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич |
Период от | Период до | Тип на квалификацията | Наименование | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Обучителен курс | "Практическа работа със сензорни материали - Теоретична обосновка" | "Карин дом" - гр. Варна | |
Май 2018 г. | Ноември 2018 г. | Обучителен курс | "Обучение по Монтесори метод за деца със специални образователни потребности" | Асоциация Монтесори - Ръка за ръка | |
Юли 2015 г. | Юли 2015 г. | Семинар | "Развиване на екипни Взаимоотношения" | Фондация "Социални общности - консултативен център Плиска" | |
Декември 2013 г. | Декември 2013 г. | Обучителен курс | "Техники за ефективно общуване със семейството" | Фондация "Социални общности - консултативен център Плиска" | |
Март 2013 г. | Март 2013 г. | Обучителен курс | "Метода Монтесори в Монтесори Среда" | "Карин дом" - гр. Варна | |
Септември 2012 г. | Септември 2012 г. | Обучителен курс | "Подходи за работа с деца с агресивно поведение" | Фондация "Социални общности - консултативен център Плиска" | |
Март 2011 г. | Март 2011 г. | Обучителен курс | "Използване на системен подход при работа с деца с хиперактивност и агресивно поведение" | Фондация "Социални общности - консултативен център Плиска" | |
Юли 2006 г. | Юли 2006 г. | Обучителен курс | Изграждане на умения за общуване с картинки и символи при деца с комуникативни проблеми | "Карин дом" - гр. Варна |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Разновъзрастова група | ОУ "П. Волов" - гр. Добрич : ДГ №32 "Зорница" - гр. Добрич | 2021/2022 |
Социални умения - добри комуникативни умения; |
- адаптиране на учебното съдържание според възможностите и интересите на детето/ ученика;
- игрите приложени в работата при деца със специални образователни потребности;
- арт терапия;
- нагледни и практически методи;
- индивидуална и групова терапия;
- наблюдение по време на игра в естествени условия;
- обучение и възпитание по метода Монтесори.
Моята философия за образование и преподаване поставя в центъра - детето, ученика.
Образованието е процес на осъзнаване, приемане и подкрепа на индивидуалността на всяко дете, или ученик и на разнообразието от потребности на всички деца и ученици чрез активиране на ресурси, насочени към премахване на пречките пред ученето, и научаването и към създаване на възможности за развитие на децата, и учениците във всички аспекти на общността.
Ресурсният учител трябва да преподава на достъпен, разбираем език, като се съобразява с възможностите и потребностите на всяко дете и ученик, и включва разнообразни, и интересни форми, и методи за работа. Създава възможности за развитие и участие на всички /деца и ученици/ в аспектите на живота на общността.
- Гарантиране на достъпа на всяко дете или ученик до подкрепа за личностно развитие в зависимост от неговите индивидуални потребности и способности;
- Приемане и зачитане на всяко дете и ученик - индивидуални потребности и възможности, личностни качества, знания, умения и интереси;
- Подпомагане на личността и нейната социализация;
- Сътрудничество между всички участници в процеса на образование и възпитание - детска градина, училище, детето или ученика, семейството, общността.
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 2014 г. | До сега | НАРУ | |
Ноември 2014 г. | До сега | СБУ |
Дата | Тема | Вид | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|
12.04.2019 г. | "Детската агресия" | Семинар | ДГ №32"Зорница" - гр. Добрич | ||
11.05.2017 г. | "Детската агресия" | Семинар | ДГ №20 "Радост" гр. Добрич |