Учебни предмети и класове
Наименование на предмета |
Клас |
Учебни години |
|
ФВС |
2 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
3 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
4 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
5 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
6 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
7 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
1 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
2 клас |
2022/2023 |
|
ФВС |
3 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
4 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
5 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
6 клас |
2022/2023 |
|
УЧСД |
7 клас |
2022/2023 |
|
Умения и компетентности
|
|
Социални умения |
|
Организационни умения |
|
Технически умения |
|
Спортни умения |
|
Планиране на урок или на педагогическа ситуация |
|
Организиране и управление на образователния процес |
|
Оценяване на напредъка на децата/учениците |
|
Работа в екип |
|
Методи на преподаване
- Игрови дейности, презентации, целящи по-лесното заучаване и прилагане на граматичните правила
- Дискусия – начин на изразяване на позиция
С методите си на преподаване се стремя да обхвана всички деца от класа. Работя фронтално, групово, индивидуално, като подготвям индивидуални материали за работа на учениците, съобразно възможностите им. Затова в часовете разпределям задачите за самостоятелно изпълнение според степента на трудност и възможностите на всяко дете.
Философия на преподаване
Добрият учител гради своята философия върху ученето през целия живот. Добрият учител е онзи, който не се задоволява с постигнатото, а търси още, още и още. Усъвъренства постоянно знанията и опита си, умее да приема критика и съвети. Професията „Учител” за мен е любов, уважение и стимулиране уникалността и индивидуалността на всяко дете. Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност. Функциите на учителя са комплексни. За да изпълни своята мисия и мисията на детската градина, често се налага тези роли да се играят едновременно. В тази парадигма отчитам ролята на семейството и смятам, че въпреки натрупаните негативи в последно време връзката учител-родител не се прекъсва. Поставям детската личност в центъра на всяка дейност. Всяко дете има силни страни, които се стремя да разкрия и надграждам. „Възпитанието е наука, която научава нашите деца да живеят без нас.” Е. Легуве В ежедневната си работа използвам основните педагогически похвати: проблемни, провокиращи въпроси, указания. Най-вече - поощрения, похвали, които правят детето поуверено и значимо. Тези педагогически похвати са съобразени с индивидуалните и възрастовите особености на децата, с новото време и неговите изисквания.