Националност: България
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: +359887668809
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2021 г. | Ноември 2023 г. | СУ "Стефан Караджа" град Каварна | Логопед | |
Февруари 2023 г. | До сега | РЦПППО гр.Добрич | Логопед |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Юни 2024 г. | Юни 2024 г. | „Ерготерапията в подкрепа на деца с проблеми в развитието“ | РЦПППО Добрич | ||
Юни 2024 г. | Юни 2024 г. | "Деца пред екраните“ | РЦПППО Добрич | ||
Март 2024 г. | Март 2024 г. | „STEM урок по География", | РЦПППО Добрич | ||
Септември 2023 г. | Септември 2023 г. | • Участие в обучение на тема „Насоки за прилагане на Карта за функционална оценка на индивидуалните потребности на дете или ученик със специални образ | РЦПППО Добрич | ||
Май 2023 г. | Май 2023 г. | „Приказки. Терапия с приказки“ | РЦПППО Добрич | ||
Март 2023 г. | Март 2023 г. | „Специалните деца в детската градина“ Х. Русева – Психолог, Вътрешна квалификация - | РЦПППО Добрич |
Логопедична дейност Работата ми като логопед се състои в превенция, диагностика и корекция на езиково-говорните и комуникативни умения. През изминалата учебна година 2023/2024 работих с децаи ученици със специални образователни потребности в шест детски градини и три училища. |
|
Оценка и диагностика на комуникативните нарушения Участвам в екипи за подкрепа на деца и ученици. |
Личностно развитие Практическият опит показва, че интеграцията и интеркултурните взаимодействия могат да се реализират в етнически смесена образователна среда – такава, каквато е средата в нашето училище. Според мен, мисията на учителя е да подпомага свободната изява и личностното израстване на учениците си, ръководейки се и от Стратегията за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства. А практическата реализация на интеграцията е една от политиките, която се реализира в рамките на Европейския съюз в направления: осигуряване на равен достъп до образование; успешна социализация; съхраняване на културна идентичност; взаимно уважение и разбирателство. |