Националност: България
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0897918127
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2013 г. | Септември 2017 г. | РЦПППО | ресурсен учител | |
Септември 2017 г. | Септември 2018 г. | РЦПППО | Психолог | |
Септември 2018 г. | До сега | РЦПППО | Ресурсен учител |
Период от | Период до | Тип на образованието | Обучителна институция | Специалност | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 1999 г. | Юни 2004 г. | Висше - бакалавър | ВСУ,,Черноризец Храбър - гр. Варна | Историк,учител по история | |
Октомври 2006 г. | Септември 2008 г. | Висше - магистър | Шуменски университет ,,Константин Преславски,, | психология | |
Октомври 2014 г. | Юни 2016 г. | Висше - магистър | Тракийски университет - Стара Загора | Специална педагогика - ресурсен учител |
Период от | Период до | Наименование | Специалност | ПКС | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ноември 2018 г. | Ноември 2018 г. | Професионално - квалификационна степен | психология | 4-та степен |
Година и месец | Продължителност | Получени кредити | Обучителна институция | Тема | |
---|---|---|---|---|---|
Юни 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Национален институт - гр. София | ,,Сензорна интеграция - фактор в детското ранно развитие,, | |
Септември 2017 г. | 16 часа | 1 кредит | Висше училище по застраховане и финанси - гр. София | ,,Управление на иновациите,, | |
Април 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | Национален център за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти | ,,Планиране и управление на процесите по защитата на персонала и учениците при бетствия и кризисни ситуации,, | |
Юни 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | Център за обучение, консултации и тренинг / Зет ес консулт/ - гр. Варна | ,,Техники за ефективно общуване на учители с децата/ учениците,, | |
Ноември 2018 г. | 16 часа | 1 кредит | Traning Lab ,,Бонев Груп,, ЕООД - гр. Стара Загора | ,,Какво ни кара да действаме или как да мотивираме себе си и другите?,, | |
Февруари 2020 г. | 16 часа | 1 кредит | ,,Класифициране на специфични състояния при деца в предучилищна възраст,, | ||
Август 2021 г. | 16 часа | 1 кредит | ,,Управление на стреса и времето в работата на педагогическите кадри" |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Лична хигиена - педадогическа ситуация | 4 | РЦПППО - гр. Добрич | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | Пъстри игри и занимания с пъстри материали | 4 | РЦПППО - гр. Добрич | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Представяне на логопедично помагало на детския учител | 4 | РЦПППО - гр. Добрич | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | Изравняване на количества, броене и отброяване | 4 | РЦПППО - гр. Добрич | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Работа с електронен дневник | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Основни подходи в арт терапията | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | Специални деца в детската градина | 4 часа | РЦПППО - гр. Добрич |
Период от | Период до | Тип на квалификацията | Наименование | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Ноември 2019 г. | Ноември 2019 г. | Обучителен курс | ,,Практическа работа със сензорни материали: теоретична обосновка на Монтесори сензорно възпитание,, | Карин дом | |
Май 2018 г. | Ноември 2018 г. | Обучителен курс | ,,Обучение по Монтесори метод за деца със специални образователни потребности,, | Асоциация Монтесори - ръка за ръка | |
Април 2017 г. | Април 2017 г. | Обучителен курс | ,,Сказочная метафора в педагогическойни псохологоческой работе с детьми и школьниками,, | Международное сообщество сказкотерапевтов | |
Юни 2018 г. | Юни 2018 г. | Квалификационен курс | ,,Инновационные методы арт - терапии в психологическом консультировании и социально - педагогической работе с дртьми, подростками и взрослыми,, | East european arts therapy association - г. Москва | |
Юни 2018 г. | Юни 2018 г. | Конференция | Международном фестивале - Конференциипо Интермодальной терапии Экспрессивными искуствами,, | Ассоциация Интермодальной Терапии Искуствами - г. Москва | |
Ноември 2014 г. | Ноември 2014 г. | Обучителен курс | ,,Рейтинг скала за оценка на детския аутизъм CARS 2 | ОS BULGARIA | |
Юни 2015 г. | Юли 2015 г. | Обучителен курс | ,,Развитие на екипните взаимоотношения,, | Консултативен център - Плиска | |
Април 2017 г. | Април 2017 г. | Конференция | ,,Изкуството в работата на учителя,, | Център за обучение, консултации и тренинг / ZS консулт/ - гр. Варна | |
Април 2016 г. | Април 2016 г. | Конференция | Играта в работата на учителя,, | Център за обучение, консултации и тренинг / ZS консулт/ - гр. Варна | |
Юни 2014 г. | Юни 2014 г. | Обучителен курс | ,, Арт терапия,, | Логопедичен център ,,Ромел,, - гр. Варна | |
Май 2011 г. | Май 2011 г. | Семинар | ,,Работата с деца с емоционални и други проблеми в поведението. Развитие и обучение на деца с аутизъм,, | РААБЕ | |
Ноември 2016 г. | Ноември 2016 г. | Обучителен курс | ,,Законодателните промени и тенденции в закона за училищното и предучилищното образование и обучение,, | Фондация център отворено образование |
Група | Учебно заведение | Учебни години | |
---|---|---|---|
Разновъзрастова група | ПГТ ,,П. К. Яворов,, | 2020/2021 | |
Разновъзрастова група | ПГТ ,,П. К. Яворов" | 2021/2022 |
Когнитивно-базирани умения | |
Социални умения - Комуникативни умения - Умения за работа в екип - Коректност - Отговорност - Организираност _ Уважение - Толерантност
|
|
Организационни умения - Умения за работа в екип -Позитивно отношение - Емоционална устойчивост, тактичност, лоялност - Добри контакти с ученици и родители - Попълване на документация
|
|
Технически умения Работа с компютър - Windows, Word, Роwer Рoint. |
С методите си на работа, целта ми е да повиша мотивацията на учениците и да стимулирам познавателната им активност в учебния процес. Положителната мотивация и интерес се формират тогава, когато се подкрепят и поощряват. Работя индивидуално и подготвям материали за работа съобразно възможностите на всеки ученик. Според мен ефективно средство за формиране на мотивация е самоконтрола и самооценката.
Често използвани методи :
- Обяснение
- Дискусия
- Наблюдение
- Упражнение
- Работа в екип
Моята философия за образованието поставя в центъра ученика. Те са личности - всяко със своята индивидуалност. Опитвам се да разгадая детската душа и да се съобразявам с индивидуалните потребности на всяко дете. Отчитам ролята на семейството и смятам, че трябва заедно да работим върху развиването на потребностите на детето - ученика. Основната ми цел е постигане на положителни промени в личността на учениците и овладяване на навици, умения и знания. Всяко дете да е гордо със своите умения независимо какви са те. Необходимо е да се разпознават индивидуалните различия, да се уважават и да се поощряват. Философията ми на преподаване се дообогатява с опита, който трупам от срещите си с различни деца в различно време. За да бъда добра в това, което върша, аз се интересувам от новостите в образователния процес. Професията за мен е призвание, мисия и ми носи удовлетвореност.
Монтесори терапия През учебната 2019 - 2020година, РЦПППО откри кабинет по Монтесори терапия, в който и аз съм Монтесори терапвт. В кабинета се обучават две групи с по 5 - 6 деца със специално образователни потребности, ръководени от по двама Монтесори терапевти,които са преминали пректическа подготовка в Карин дом, гр. Варна. Децата са на възраст между 4 - 7 години, с различни диагнози. Кабинета е оборудван с Монтесори дидактични материали, с които детето се учи да мисли и да открива новите неща само или с терапевта. Постепенно да изгражда самочувствие, самостоятелност, независимост. Основните раздели и материали са разпределени в следните зони: сетивен материал. български език, математика,хуманитарни науки, практичен живот. Ролята ми като Монтесори терапевт е да подкрепям стремежа на детето към независимост и самостоятелност, да поддържам чувството му за самоуважение и самодисциплина. |
Наименование | Дата | Описание | |
---|---|---|---|
Сертификат | 14.04.2016 г. | Седма международна пролетна конференция на тема,,Играта в работата на учителя,, |
|
Сертификат | 22.04.2017 г. | Осма международна пролетна конференция на тема,, Психодрамата в училище,, ,,Психодраматичните техники в работата на учителя,, |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Октомври 2013 г. | До сега | СБУ | |
Април 2014 г. | До сега | НАРУ |
Дата | Тема | Вид | Организация | Описание | |
---|---|---|---|---|---|
07.03.2015 г. | ,, Обучителни трудности,, | Семинар | СУ ,,Любен Каравелов,, | ||
12.04.2017 г. | ,,Детската агресия,, | Семинар | ДГ - 20 | ||
22.03.2019 г. | ,,Как учителят да работи с ученици с ЕПР, Слухово увреждане и ЛУИ | Семинар | ПГТ,,П. К. Яворов,, |