Портфолио 2022-2023

Антония Георгиева Тодорова

Националност: Българска

E-mail: [javascript protected email address]

Телефон: 0894530393

Обща информация

Трудов стаж

Общ стаж:
8 години и 1 месец и 22 дни
Учителски стаж:
7 години и 6 месеца и 22 дни

Актуална длъжност

Заемана длъжност в момента:
Учител
Тип на институцията:
Училище
Име на институцията:
ОУ ,,Христо Ботев''

История на длъжностите

Период от Период до Име на институцията Длъжност
Юли 2013 г. Октомври 2013 г. СОУ ,,Христо Г. Данов'' студентска практика в реална работна среда
Октомври 2013 г. Октомври 2013 г. ОУ,,Георги Бенковски'' с. Виноградец Младши учител
Ноември 2013 г. Ноември 2013 г. ОУ,,Георги Бенковски'' с. Виноградец Младши учител
Септември 2014 г. Юни 2015 г. ОУ ,,Христо Смирненски'' с. Ветрен дол Учител
Септември 2015 г. Септември 2021 г. ОУ ,,Христо Ботев'' с. Юнаците Учител
Февруари 2022 г. Юни 2022 г. ПГКИТ ,,Д-р Иван Богоров'' гр. Пловдив Учител
Септември 2022 г. До сега ОУ ,,Христо Ботев'' гр.Пазарджик Учител

Любим цитат

Учител, който нищо не научава от своите ученици, не е избрал подходящата професия. - Шарлота Волф

Образование и квалификация

Образование и специалности

Период от Период до Тип на образованието Обучителна институция Специалност
Септември 1997 г. Юни 2005 г. Основно СУ ,,Д-р Петър Берон''
Септември 2005 г. Април 2009 г. Средно СУ ,,Георги Брегов'' Хуманитарен профил
Септември 2009 г. Юли 2013 г. Висше - бакалавър Пловдивски университет ,,Паисий Хилендарски'' Биология и професионална квалификация учител по Биология
Ноември 2013 г. Април 2015 г. Висше - магистър Пловдивски университет ,,Паисий Хилендарски'' Биофармацевтична биохимия

Специалности

Професионална квалификация (специалност):
Биология
Професионална квалификация "учител":
НЕ
Професионална квалификация (специалност):
Професионална квалификация Учител по Биология
Професионална квалификация "учител":
ДА
Професионална квалификация (специалност):
Биофармацевтична биохимия
Професионална квалификация "учител":
НЕ

Професионални квалификации

Период от Период до Наименование Специалност ПКС Брой академични часове Обучителна институция
Септември 2012 г. Юли 2013 г. Професионална квалификация учител по Биология 1-ва степен Пловдивски университет ,,Паисий Хилендарски''
Октомври 2019 г. Октомври 2019 г. 5-та степен Тракийски университет Стара Загора
Април 2016 г. Април 2016 г. Методика на обучението на децата и учениците по БДП в V-VIII клас 1-ва степен 30 Русенски университет ,,Ангел Кънчев''

Квалификационни кредити

Година и месец Продължителност Получени кредити Обучителна институция Тема
Април 2016 г. 30 часа 2 кредита Русенски университет ,,Ангел Кънчев'' Методика на обучението на децата и учениците по БДП в V-VIII клас
Ноември 2018 г. 16 часа 1 кредит РААБЕ Експериментът и разработването на проекти-активни методи за разбиране на научното изследване
Декември 2018 г. 16 часа 1 кредит Евроклас-Консулт ЕООД ,,С интерес към прогрес-още един поглед върху идеята за учене чрез опит и преживяване''
Април 2019 г. 16 часа 1 кредит ,,Тренинг Плюс'' ЕООД ,,Презентационни и нкомуникационни умения''
Юни 2019 г. 32 часа 2 кредита Тракийски университет Стара Загора ,,Планиране и организация на учебния процес'' (подготвителен курс за Пета ПКС)
Ноември 2022 г. 16 часа 1 кредит Пловдивски университет ,,Паисий Хилендарски'' ,,Проектно-базирано обучение-новата перспектива"

Други квалификации

Период от Период до Тип на квалификацията Наименование Обучителна институция
Юли 2013 г. Октомври 2013 г. Удостоверение Практическо обучение в СОУ Христо Г. Данов''-обучаваща организация по Проект ,,Студентски практики'' Пловдивски университет ,,Паисий Хилендарски''
Февруари 2015 г. Февруари 2015 г. Семинар ,,Ателие за разработване на тестове за входно/изходно ниво по природни науки'' Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование

Чужди езици

Език Ниво на владеене
Английски език А1 (Основно ниво на владеене)

Практическо приложение

Учебни предмети и класове

Наименование на предмета Клас Учебни години
Човекът и природата 5 клас 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016; 2014/2015; 2013/2014
Човекът и природата 6 клас 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016; 2014/2015; 2013/2014
Биология и здравно образование 7 клас 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016; 2014/2015; 2013/2014
Химия и опазване на околната среда 7 клас 2022/2023; 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016; 2014/2015; 2013/2014
Класен ръководител 5 клас 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016
Технологии и предприемачество 5 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016
Технологии и предприемачество 6 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016
Технологии и предприемачество 7 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019; 2015/2016
Околен свят 2 клас 2018/2019
Човекът и природата 3 клас 2018/2019
Човекът и природата 4 клас 2018/2019
Физическо възпитание и спорт 5 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
Физическо възпитание и спорт 6 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
Физическо възпитание и спорт 7 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
ДЧОПСД 5 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
ДЧОПСД 6 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
ДЧОПСД 7 клас 2020/2021; 2019/2020; 2018/2019
Класен ръководител 6 клас 2020/2021
Биология и здравно образование 8 клас 2021/2022
Биология и здравно образование 9 клас 2021/2022
Биология и здравно образование 10 клас 2021/2022
Химия и опазване на околната среда 10 клас 2021/2022
Класен ръководител 8 клас 2021/2022
ЗБУТ 9 клас 2021/2022
Физика и астрономия 7 клас 2022/2023

Умения и компетентности

Социални умения
Организационни умения
Технически умения
Когнитивно-базирани умения
Оценяване на напредъка на децата/учениците
Педагогически
Работа в екип

Методи на преподаване

Kлючът към ефективен урок е внимателното планиране. При планирането на един урок е важно да се вземат под внимание учебната програма на учениците, предварителни познания, ресурсите на класната стая, времевото ограничение и индивидуалните потребности на учениците. Няколко стъпки за планирането на един урок: - Съобразяване с учебната програма - Да се определят учебни цели и резултати от урока - План на урока - Да планираме урока според специфичните нужди на учениците - Да се внесе настроение по време на изпълнението на урока - Обратна връзка- след изпълнението на урока е много важно да помислим върху това какво работи или не работи, за да направи по-ефективен план на бъдещите уроци.

Философия на преподаване

Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност. Добър учител е този, който постоянно усъвършенства знанията и опита си. Стремя се да мотивирам и предизвикам креативност и съзнателност, да спомагам активно за създаване на интелигентни хора с гражданска позиция. Преподаването е своеобразно общуване, в което същественото е уважението към личността на ученика. Ролята на учителя е не просто да предаде учебния материал, а по-скоро да събуди желанието за саморазвитие и непрекъснато самоусъвършенстване. Подтиквам учениците да мислят, да търсят и откриват, съобразявайки се с индивидуалните потребности на всеки от тях, с възрастовите различия и със съответните педагогически техники за усвояване на необходимите знания. Всички ученици имат силни страни и целта на образованието е да ги надгражда. Новите условия изискват ново образование и обучение. Необходимо е учителя да се превърне в подпомагащ консултант, чиято цел е да направлява учениците сами да достигнат до желания резултат и да станат активни творчески личности. За съвременния български учител е необходимо да усеща това, което прави като призвание, да се опитва да разбира учениците и да ги уважава, да ги провокира и така да ги учи да мислят, да бъде пример за подражание, да респектира, но и да им вдъхва доверие.

Участие и членство


Членство в организации

Период от Период до Организация
Септември 2022 г. До сега КТ ,,Подкрепа''