Националност: Българка
E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0887114058
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Април 2022 г. | До сега | ЦСОП"Д-р Петър Берон" гр. Добрич | Старши учител на деца с УИ | |
Септември 2013 г. | Март 2022 г. | ЦСОП "Д-р Петър Берон" | Учител на деца с УИ |
Наименование на предмета | Клас | Учебни години | |
---|---|---|---|
Ръководитл паралка | 9 клас | 2023/2024 | |
Ръководител паралелка | 8 клас | 2022/2023 | |
Групов ръководител | 10 клас | 2021/2022 | |
Групов ръководител | 9 клас | 2020/2021 | |
Групов ръководител | 8 клас | 2019/2020 | |
Групов ръководител | 10 клас | 2018/2019 |
Социални умения Комуникативност. Способност за работа в екип - коректност, отговорност, организираност. Квалифицирани умения. Сътрудничество с родители и учители. Уважение на уникалността и индивидуалността на всеки човек. Позитивно мислене. |
|
Технически умения Организация на работа в електронна среда /ОРЕС/. Работа с Windows, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Intenet. |
|
Артистични умения Участие, организиране и реализиране на различни мероприятия и тържества. |
|
Когнитивно-базирани умения Педагогическо взаимодействие чрез разнообразни форми. Организиране на среда стимулираща детската активност и развитие. Изграждане на социални умения за общуване и адаптация. Съхраняване и гржа за индивидуалността на всяко дете в групата. |
Като учител на деца с умствена изостаналост се опитвам да създам по - спокойна и интересна среда около всеки ученик. Заниманията им да са достъпни и свързани с това, което им е интересно и ги мотивира за дейност.
Методите, които използвам в работата си, за да създам стимулираща учебна среда осигуряваща повече възможности на учениците да мислят, да споделят идеи, обсъждат проблеми, въпроси и решения са:
Словестни - разкази, беседи, диалог, обсъждане, обяснение.
Нагледни - Наблюдения, демонстрации, експерименти.
Практически - Упражнения, текущи и обобщаващи повторения, практически занятия, работа по проекти, познавателни и ролеви игри.
Индивидуален подход към всяко дете.
УЧИМ ДОКАТО СЕ ЗАБАВЛЯВАМЕ! - Всичко се учи по - лесно, когато е на игра.
Най - ефектинвният учебен процес е този, който създава условия учениците да развиват потенциала си до край и им помага да си създадат по - ясна представа за своето място в света.
Създаване на атмосфера на толерантност и търпимост. Учениците да станат посланници на ценности - отговорност, честност и уважение.
Да се набляга на изграждането на лична мотивация и поощряване на творческите способности.
Да се отразяват новите насоки на образованието.
За мен професията УЧЕТЕЛ е уважение към уникалността и индивидуалността на всяко дете. Добрият учител постоянно усъвършенства знанията и опита си, умее да приема критика и съвети.
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Октомври 2013 г. | Февруари 2021 г. | Синдикат на българските учители |