E-mail: [javascript protected email address]
Телефон: 0898347338
Период от | Период до | Име на институцията | Длъжност | |
---|---|---|---|---|
Септември 2018 г. | До сега | РЦПППО гр.Добрич | ресурсен учител |
Период от | Период до | Наименование | Брой академични часове | Обучителна институция | |
---|---|---|---|---|---|
Май 2021 г. | Май 2021 г. | Лична хигиена - педагогическа ситуация 2 група | 4 | РЦПППО - гр.Добрич | |
Юни 2021 г. | Юни 2021 г. | "Пъстри игри и занимания с пъстри материали". 3 група | 4 | РЦПППО - гр.Добрич | |
Септември 2021 г. | Септември 2021 г. | Логопедично помагало на детския учител | 4 | РЦПППО - гр.Добрич | |
Октомври 2021 г. | Октомври 2021 г. | "Изброяване на количества . Броене и отброяване". 3 група | 4 | РЦПППО - гр.Добрич | |
Октомври 2022 г. | Октомври 2022 г. | Работа с ел. дневник | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | "Основни подходи в арт терапията" | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Март 2023 г. | Март 2023 г. | " Специалните деца в детската градина" | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Май 2023 г. | Май 2023 г. | "Приказки. Терапия с приказки." | 4 | РЦПППО - Добрич | |
Октомври 2024 г. | Октомври 2024 г. | Подобряване и съхраняване на психо-емоционалното равновесие на педагогическите специалисти | РЦПППО - Добрич, Ралица Янушева | ||
Септември 2023 г. | Септември 2023 г. | Обучение за прилагане на Карта за функционална оценка | РЦПППО - Добрич, Обучители: Ралица Янушева, Н. Ангелова, Н. Савова | ||
Юни 2024 г. | Юни 2024 г. | "Ерготерапията в подкрепа на деца с проблеми в развитието". | Меглена Арнаудова |
Социални умения Добри комуникативни умения и бързо адаптиране,добра работа в екип,позитивно мислене,отговорност,коректност,сътрудничество с родители и учители,коректни взаимоотношения с учителския колектив,добри контакти с ученици и родители,уважение и стимулиране уникалността и индивидуалността на всеки ученик. |
|
Технически умения Умения за работа с операционна система Windows, умения за работа с MS Office ,умения за работа с различни интернет приложения. |
|
Когнитивно-базирани умения Реализиране на педагогическо взаимодействие чрез различни методи и форми на преподаване; създаване и поддържане в процеса на обучение на среда, дисциплина и атмосфера,които стимулират добър психологически климат,сътрудничество по повод на учебния процес както между учител и деца, така и между самите деца,зачитане на индивидуалността и уникалността на отделната личност,съобразяване с личностни и ценностни различия между хората,които са основа за взаимно разбирателство и резултатно сътрудничество. |
Период от | Период до | Организация | |
---|---|---|---|
Септември 2018 г. | До сега | СБУ- КНСБ | |
Септември 2018 г. | До сега | НАРУ |